درخواست قصاص برای عامل جنایت شهرک آزادی تهران +عکس

0
زنی دو فرزند و شوهر خود را به طرز فجیعی در شهرک آزادی تهران به قتل رساند. اکنون مادرشوهرش درخواست قصاص او را به بازپرس پرونده ارائه داد.

مادر شوهر «زن» عامل جنایت شهرک آزادی تهران با حضور در دادسرای امور جنایی تهران درخواست خود برای قصاص عامل این جنایت را به قاضی مدیر روستا؛ بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران ارائه داد.

متهم این پرونده که مدعی افسردگی است پس از بهبودی نسبی و ترخیص از بیمارستان هم اکنون در بازداشتگاه پلیس آگاهی تهران به سر می‌برد و به زودی برای انجام آزمایش های لازم و بررسی سلامت روحی و روانی توسط کارشناسان پزشکی قانونی استان تهران مورد معاینه قرار می‌گیرد، دختر د۱۰ ساله عامل جنایت نیز پس از ترخیص از بیمارستان با مادربرزگش زندگی خواهد کرد.

قتل همسر قتل خانوادگی حوادث تهران اخبار قتل اخبار جنایی

حدود ساعت ۱۴ آبان ماه جاری وقوع یک جنایت هولناک در ساختمانی در شهرک آزادی به مأموران کلانتری ۱۵۰ تهرانسر اعلام شد که بلافاصله تیمی از نیروی انتظامی در محل حاضر شدند و طی بررسی‌های اولیه مشخص شد زن سی و چهار ساله‌ای همسر ۳۹ ساله، دختر یازده ساله و پسر چهار ساله‌اش را به ضربات چاقو به طرح هولناکی به قتل رسانده و پس از خودزنی قصد پریدن از بالکن خانه و خودکشی را داشت که مأموران توانستند وی را بازداشت کنند همچنین دیگر دختر زن جوان که توسط مادرش مجروح شده بود به همراه مادرش به بیمارستان انتقال یافتند.

دقایقی بعد مراتب این قتل به بازپرس ویژه قتل پایتخت اعلام و بازپرس امور جنایی تهران در محل وقوع جنایت حاضر شد همچنین بررسی صحنه وقوع جرم نشان داد که تمامی اموال محل وقوع جنایت شکسته و به شدت تخریب شده است.

بررسی‌های تکمیلی در رابطه با این قتل هولناک نشان داد که همسایه‌های قاتل پس از شنیدن صدای مشاجره و درخواست کمک فرزندان قاتل در منزل آنها را شکستند و پلیس را در جریان این جنایت هولناک گذاشتند.

تحقیقات اولیه بازپرس امور جنایی تهران از دختر مجروح شده نشان داد که پدرش به خاطر ازدواج با زن دیگری با مادرش درگیر شده و در نهایت این جنایت هولناک اتفاق افتاده است.

بازپرس امور جنایی تهران از متهم این پرونده در بیمارستان بازجویی کرد و متهم در اظهاراتش به بازپرس گفت: صبح روز حادثه همسرم در اتاق خواب بود که من از او خواستم بیدار شود و با هم صبحانه بخوریم اما وی به من اعتنایی نکرد، من نیز چاقویی را از آشپزخانه برداشتم و همسرم را زمانی که خواب بود مورد اصابت ضربات چاقو قرار دادم.

وی درباره علت قتل فرزندانش نیز به بازپرس گفت: پس از این اتفاق فرزندانم که در حال تماشای تلویزیون بودند را نیز با چاقو زدم چون نمی‌خواستم فرزندانم دست شخص دیگری بیفتند. همسر من با زن دیگری ارتباط داشت و همین موضوع باعث درگیری بین ما می‌شد.

بررسی‌های بیشتر در رابطه با این پرونده ادامه دارد.

قتل همسر قتل خانوادگی حوادث تهران اخبار قتل اخبار جنایی  قتل همسر قتل خانوادگی حوادث تهران اخبار قتل اخبار جنایی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ