قدبلندترین دختر دنیا و نامزدش در سواحل برزیل! +تصاویر

0

این دختر ۱۷ ساله که قدبلندترین دختر نوجوان دنیا نام گرفته است دست در دست نامزدش در سواحل برزیل قدم میزد که سوژه عکاسان شد. به نظر میرسد این اختلاف قد ۱ فوت و ۴ اینچی هیچ تاثیری در رابطه عاشقانه این دو نداشته باشد.به گزارش پارس ناز الیسانی داکروز سیلوا ۱۷ ساله با قد باور نکردنی ۶ فوت و ۸ اینچی اش (۲٫۰۳ متر) با مردی با قد ۵ فوت و ۱۴ اینچ و ۲۲ ساله نامزد شده است.

قد بلندترین انسان عروس قد بلند زن برزیلی دختر قد بلند دختر برزیلی
عروس قد بلند

این دختر اهل برزیل است و علت  رشد بی رویه او توموری بود که درغده هیپوفیزش قرار داشت و تنظیم هورمون رشد او را متوقف کرده بود که با کمک پزشکان این تومور از بدن وی خارج شده است.او میگوید چیزی که مرا مجذوب همسرم کرده است شخصیت اوست. اخلاق او و برخوردش با دیگران و رفتارش با من است که برای من اهمیت داشت . او را خدا برای من انتخاب کرده است.نامزدش نیز در رابطه با زندگی مشترکشان و انتخابش میگوید: همه به من میگویند که چرا او را انتخاب کرده ام .

 قد بلندترین انسان عروس قد بلند زن برزیلی دختر قد بلند دختر برزیلی
او جدای از قد بلندش خصوصیات دیگری چون مهربانی و زیبایی دارد که نباید تحت تاثیر قد بلندش فراموش شود.این دختر به خاطر بلندی قدش همواره مورد تمسخر دوستانش در مدرسه قرار میگرفت و به همین دلیل درس و مدرسه را رها کرده است.او به همراه مادر و خواهرانش درخانه ای کوچک زندگی میکند.
قد بلندترین انسان عروس قد بلند زن برزیلی دختر قد بلند دختر برزیلی
دختر قد بلند
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ