شهادت سروان پاسدار محمدحسین بشیری در سوریه

0
سروان پاسدار «محمدحسین بشیری» از مدافعان حرم ‌آل‌الله روز شنبه در عملیات مستشاری و در حفظ و حراست از حرم حضرت زینب(س) در سوریه به‌دست تروریست‌های تکفیری داعشی به شهادت رسید.
در آستانه اربعین حسینی، شهادت یکی دیگر از شاگردان مکتب امام حسین(ع) فضای دارالمجاهدین همدان را عطرآگین و مردم شهیدپرور همدان را غرق در ماتم و اندوه کرد.
شهادت یکی دیگر از دلاورمردان و پاسداران غیور ایران در دفاع از حرم آل‌الله نشان از شعور حسینی ملتی دارد که در راه اسلام و در دفاع از آرمان‌ها و اعتقادات خود لحظه‌ای پرچم پرافتخار عزت حسینی و عظمت زینبی را بر زمین نمی‌گذارد.
در پی شهادت پاسدار «محمدحسین بشیری» در سوریه، روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اطلاعیه‌ای صادر کرد.
در بخشی از این اطلاعیه با تبریک و تسلیت شهادت این پاسدار شجاع و گرانقدر در آستانه اربعین حسینی به محضر حضرت ولی‌عصر(عج) و نائب برحقش امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) و مردم شریف استان همدان، آمده است:
پاسدار «محمدحسین بشیری» از نیروهای پادگان قدس و از مدافعان حرم آل الله روز شنبه در عملیات مستشاری و در حفظ و حراست از حرم حضرت زینب(س) و کمک و تقویت جبهه مقاومت اسلامی در سوریه به‌دست تروریست‌های تکفیری داعشی به شهادت رسید.
این اطلاعیه افزوده است اخبار تکمیلی و نیز نحوه اجرای مراسم تشییع و بزرگداشت این شهید گرانقدر، متعاقباً اعلام خواهد شد.
سروان پاسدار شهید «محمدحسین بشیری» بعد از شهید «قاضی‌خانی»، سردار شهید «حاج حسین همدانی»، شهید «مجید صانعی»، شهید «مجتبی کرمی»، شهید «میلاد مصطفوی»، شهید «محسن فانوسی»، شهید «مرتضی ترابی‌کمال»، شهید «حیدر ابراهیم‌خانی»، شهید «سعید شاملو» و شهید «محمدرضا زارع الوانی» یازدهمین شهید مدافع حرم و بعد از شهیدان «رسول حیدری» و «علیرضا شمسی‌پور» سیزدهمین شهید برون مرزی استان بعد از دفاع مقدس است که به جمع یاران شهید خود پیوست.
منبع : ایسنا
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ