دکتر ابوالحسن رامین فر پدر کارآفرین ریما رامین فر +عکس

0

دکتر ابوالحسن رامین فر کارآفرین این هفته برنامه پایش بود ، که با گذر از زندگی سخت روستایی به موفقیت‌های فراوان رسیده است، تجربیات موفقیت خود را برای بینندگان بازگو کرد. ریما رامین فر بازیگر سینما و تلویزیون نیز در فیلمی که از زندگی خصوصی آنها تهیه شده، پدر خود را همراهی کرد.

همسر ریما رامین فر کارآفرین برنامه پایش خانواده ریما رامین فر بیوگرافی ریما رامین فر بیوگرافی رها رامین فر بیوگرافی ابوالحسن رامین فر آرملات

ابوالحسن رامین فر بنیان گذار شرکت آرملات متولد روستایی در ۸۴ کیلومتری اصفهان است.

شرکت آرملات با همکاری شرکت کلینیک ساختمانی ایران به مدیریت دکتر ابوالحسن رامین فر و باتوجه به بهره‌گیری از تجربیات شرکت‌ Master Builders آمریکا وکمپانی MAC ایتالیا وسالیان دراز مبادلات باآنان،در سال ۱۳۶۷تاسیس  گردید. و مفتخر است که اولین شرکت تولیدی در زمینه پوشش‌های صنعتی و دارنده اولین گواهی فنی صادرشده توسط مرکز تحقیقات ساختمان‌ و شهر سازی با بیش از ۲۷ سال فعالیت می باشد . همچنین در عرصه‌های مختلف از جمله خدمات مشاوره‌ای به صاحبان صنایع ، تولید ‌و اجرای انواع پوشش‌های صنعتی در کشور گامی را در این صنعت‌ و در حد توان برداشته امید به حد متعالی آن دارد .

شرکت آرملات با آموزش گروهی از متخصصین و کارشناسان کارآمد در واحدهای مختلف از جمله واحدR&D ،‌ آزمایشگاه‌های مجهز پایه ( سیمانی ، رزینی وانواع مختلف دیگر) و واحد تضمین کیفیت و با دارابودن کارخانه‌ای به مساحت تقریبی چهار هکتار امور طراحی، تولید و اجرای انواع پوشش‌های صنعتی در گروه‌های پایه سیمانی (آرملات و آرموکریت) ، پایه اپوکسی (آرموتاپ) و پایه آکریلیک (آرموفلور) و انواع سیستمهای درزبندی در ضخامت‌های چند میلیمتر تا چند سانتی‌متری بر روی بسترهای قدیمی و جدید را امکان پذیر نموده است.

ویژگی محصولات تولیدی شرکت آرملات امکان کاربری در صنایع نفت وگاز ، خودرو‌سازی ، صنایع نظامی، پارکینگ اعم از عمومی طبقاتی و یا خصوصی ، کارخانجات نساجی ، داروئی ، بیمارستانی ، غذایی، آرایشی و بهداشتی ، سالن‌های تولید و مونتاژ قطعات ، انبارها ، سردخانه‌ها و موارد مشابه را دارا است. بر این اساس و با توجه به ارتباط روزمره تخصصی (فنی – تجاری) با بسیاری از شرکتها معتبر اروپایی پیشگام در صنعت پوشش‌های صنعتی توانسته ایم و امید آن داریم گامی بزرگ در بازارهای داخلی و عرصه‌های بین المللی در کشور و اقصی نقاط گیتی برداریم .

گفت و گو با نارینه آزلبار- مدیرعامل شرکت فوژان راهبران 

نام و عنوان نمایشگاه دموتکس ، به اندازه ای در صنایع نساجی دنیا شناخته شده و معتبر است که نیازی به مقدمه چینی در مورد معرفی و توضیحات مربوط به آن نیست. دموتکس دوبی اواخر شهریور سال جاری با حضور تولیدکنندگان نام آشنای صنعت فرش و کفپوش دنیا برگزار می شود و در تداوم برگزاری دموتکس در آلمان، چین ، امارات ، به زودی شاهد برگزاری “دموتکس مسکو” خواهیم بود که به تعبیر بسیاری از صنعتگران نساجی ، فرصت ارزشمندی جهت معرفی محصولات ایران در این نمایشگاه به وجود می آید. در گذشته، علاقه مندان حضور در دموتکس به اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران و آلمان مراجعه می نمودند و مراحل حضور در این نمایشگاه را از طریق این سازمان پیگیری می کردند اما در حال حاضر این مسئولیت به عهده شرکت فوژان راهبران که متعلق به بخش خصوصی می باشد، واگذار شده است با این توضیح که مدیران این مجموعه همان چهره های آشنا در اتاق بازرگانی ایران و آلمان هستند.
هدف از راه اندازی فوژان راهبران چیست؟
به دلیل تغییرات سیاست های دولت های اروپایی به خصوص آلمان در امر صنعت، اقتصاد و سایر موارد و همچنین نحوه بازاریابی در نمایشگاه های متفاوت آلمان، نمایندگی انحصاری مراکز نمایشگاهی شهرهای “برلین”، “دوسلدورف”، “مونیخ” و “هانوفر” به شرکت فوژان راهبران واگذار شده است.
همکاران من در این شرکت خانم نیلوفر پنکار (با ۱۴ سال سابقه فعالیت در اتاق بازرگانی)، خانم رها رامین فر( با ۴ سال سابقه فعالیت در اتاق بازرگانی) هستند و ریاست هیأت مدیره این شرکت سهامی خاص به عهده آقای دکتر ابوالحسن رامین فر یکی از پیشکسوتان صنعت ساختمان و بتن کشور و رئیس هیأت مدیره “انجمن تولید کنندگان مواد شیمیایی ساختمان” می باشد.
به طور کلی هر فردی که تصمیم به اجاره غرفه و یا بازدید از نمایشگاه های ۴ شهر مذکور را داشته باشد، باید به شرکت فوژان راهبران مراجعه نماید.
این شرکت چه خدماتی به صنعتگران نساجی ارائه می نماید؟
فوژان راهبران یک شرکت خدمات نمایشگاهی است. وظیفه اصلی این شرکت اطلاع رسانی در زمینه نمایشگاه های تخصصی مختلفی است که در آلمان برگزار می شود و بدیهی است که ما در نظر داریم تا در این شرکت با بکارگیری شیوه های نوین و ارائه امکانات جنبی سفر به فعالان این رشته مهم صنعتی نیز خدماتی بهتر از پیش ارائه نمائیم. در میان نمایشگاه های صنایع نساجی آلمان، دموتکس “Domotex” از اعتبار و شهرت بیشتری برخوردار است.

ریما رامین‎ فر از طلاق پدر و مادرش پرده برداشت

راز ماندگاری زندگی ریما رامین فر و امیر جعفری

ریما رامین فر ، همسر امیر جعفری در زندگی شخصی و خانوادگی هم موفق است. او حدود ۲۰ سال است با جعفری زندگی می‌کند و یک پسر هم دارد. روزی که با او تماس گرفتم، مسافرت بود؛ شیراز و گفت قرار است بعد به کیش برود. اما با هم قول و قرار گذاشتیم که در روز و ساعت مشخصی با او تماس بگیرم و درباره خانواده موفق صحبت کنم. رامین‌فر خوش قول است درست مثل اخلاق خوشش که به دل می‌نشیند.

شما خانواده خوبی دارید و با امیرجعفری یکی از زوج‌های موفق سینمایی را شکل داده‌اید. اما حتما شما هم شنید‌ه‌اید که زندگی زوج‌های جوان امروزی دیری نمی‌پاید و به جدایی می‌انجامد. به نظر شما چگونه می‌توان خانواده‌ پایداری داشت؟

من در خانواده‌ای بزرگ شدم که رابطه پدر و مادرم کار نکرد و آنها از هم جدا شدند و من بشدت از این جدایی آسیب دیدم، به همین دلیل از هر نوع تنشی پرهیز می‌کنم. معتقدم وقتی ما بچه‌دار می‌شویم باید تلاش کنیم از هر‌گونه مشکلی که روحیه و زندگی او را دچار تشنج می‌کند، پرهیز کنیم. هیچ زوجی در دنیا وجود ندارند که خوشبخت مطلق باشند و به اصطلاح برای زندگی در کنار هم به دنیا آمده باشند. هر فردی با ایده‌آل‌های ذهنی وارد رابطه می‌شود، اما بعد متوجه می‌شود آن رابطه از ایده‌آل‌ها فرسنگ‌ها فاصله دارد.

همسر ریما رامین فر کارآفرین برنامه پایش خانواده ریما رامین فر بیوگرافی ریما رامین فر بیوگرافی رها رامین فر بیوگرافی ابوالحسن رامین فر آرملات

عکسی از ریما رامین فر در کنار پسرش

با توجه به همه اینها، فقط می‌توانم به جوان‌ها توصیه کنم برای ازدواج عجله نکنند. شاید گروهی با این نظر من مخالف باشند، اما بهتر است برای ازدواج و تشکیل خانواده دخترها و پسرها به بلوغ فکری برسند و با اولین رابطه‌ای که برقرار می‌کنند، فکر نکنند همسر ایده‌آل خود را یافته‌اند. باید زمانی وجود داشته باشد تا طرفین یکدیگر را بشناسند چون در غیر این صورت خیلی زود سرخورده می‌شوند.

از تجربه ناموفق پدر و مادرتان گفتید و آسیبی که از آن دیدید، چگونه این تجربه بد را مدیریت کردید؟

اگر مادرم این مصاحبه را بخواند حتما می‌رنجد اما واقعیت این است که من هنوز دارم تاوان طلاقی را که ۴۰ سال قبل رخ داده پس می‌دهم. هنوز هم از خیلی چیزها می‌ترسم. برای همین تمام تلاش خود را می‌کنم تا پسرم از هر گونه تنش و درگیری دور باشد. همه سعی‌ام این است که پسرم را از هر گونه آسیبی که خودم آنها را تجربه کردم، محافظت کنم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ