رامبد جوان با “جوان زی” از شب یلدا می آید +جزییات

0

حرف و حدیث‌ها درباره حضور یا عدم حضور جناب‌خان در سری جدید «خندوانه» گویا همچنان اجازه نداده رامبد جوان از برنامه‌های ابداعی دور بماند. روز شنبه خبر رسید که رامبد جوان هم تأکید کرده هنوز با مالک جناب‌خان به توافق نرسیده‌اند و مشخص نیست این عروسک محبوب در سری جدید این برنامه حضور داشته باشد. رامبد جوان در خبر روز شنبه همچنین گفته بود که جناب‌خان اواسط کار به «خندوانه» اضافه شد که در واقع تلویحا کنایه‌ای بود به این انتقاد که با نبود جناب‌خان برنامه به مشکل برمی‌خورد. با این مقدمه حالا از این مجری موفق این‌روزهای تلویزیون خبری تازه منتشر شده که نشان می‌دهد جوان همچنان درحال عبور از حواشی می‌تازد.

همسر رامبد جوان دانلود جوان زی بیوگرافی رامبد جوان اینستاگرام رامبد جوان اینستاگرام خندوانه اینستاگرام جناب خان

رامبد جوان مجری پرطرفدار «خندوانه» این روزها به دلیل تعطیلی موقت این برنامه، ساخت یک پروژه اینترنتی با نام «جوان زی» را آغاز کرده است. جوان که برای ساخت این برنامه به سطح شهر می‌رود، در گفت‌وگو با‌ ما توضیحات جالبی درباره «جوان زی» می‌دهد و می‌گوید که با ساخت آن می‌خواهد به شادتر زندگی کردن مردم کمک کند.

با فرا رسیدن ماه‌های محرم و صفر، پخش برنامه شاد «خندوانه» به دلیل ایام عزاداری از شبکه نسیم متوقف شد. اما رامبد جوان بعد از تعطیلی موقت این برنامه، ساخت پروژه اینترنتی «جوان زی» را آغاز کرده است. رامبد جوان در این برنامه برخلاف «خندوانه» در سطح شهر حضور پیدا می‌کند و به طور سر زده با بسیاری از مردم ارتباط برقرار می‌کند و با آنها گفت‌وگو می‌پردازد. مجری برنامه «خندوانه» تا کنون ۱۲ آیتم از این برنامه را ضبط کرده و در آینده هم ساخت این برنامه اینترنتی را ادامه خواهد داد.

رامبد جوان درباره پروژه «جوان زی» به ما می‌گوید: پروژه «جوان زی» همانگونه که از نامش پیدا است یعنی جوان زندگی کن! و راجع به این است که چطور می‌توانیم بدون درنظر گرفتن سن و سال، انگیزه‌، انرژی و شور زندگی‌مان را افزایش دهیم و به آقا و خانم ۷۰ یا ۸۰ ساله هم نشان دهیم که می‌توانند به اندازه یک جوان ۲۰ ساله، شور زندگی داشته باشند تا دیگر فکر نکند بعد از بازنشستگی هیچ کاری نمی‌تواند انجام دهد.»

جوان درمورد نحوه پخش این برنامه‌ می‌گوید: «این یک پروژه اینترنتی است که مخاطابان می‌توانند این بسته را  از طریق My apps خریداری کنند. هر ماه دوازده ویدیو که شامل بازی، کتاب‌های صوتی، بلیت تخفیف دار تئاتر و سینما است در این بسته وجود دارد که مخاطبان می‌توانند با خرید این بسته صاحب تمام امکانات شوند.»

همسر رامبد جوان دانلود جوان زی بیوگرافی رامبد جوان اینستاگرام رامبد جوان اینستاگرام خندوانه اینستاگرام جناب خان

کارگردان «ورود آقایان ممنوع» اولین پخش برنامه «جوان زی» را شب یلدا عنوان می‌کند و درباره برخوردار شدن مردم از امکانات این برنامه می‌گوید: «پخش اولین بسته فرهنگی تفریحی «جوان زی» قرار است از شب یلدا، همزمان با تولد من آغاز شود. «جوان زی» تنها یک محصول نمایشی باحال و بامزه نیست. «جوان زی» قرار است تبدیل به یک باشگاه شود تا مخاطبانی که عضو این برنامه هستند، صاحب امکانات و جذابیت‌هایی ‌شوند که یکی از آنها تماشای فیلم‌های جشنواره فجر امسال است. کسانی که عضو این برنامه می‌شوند برخلاف بسیاری از مردم امکان تماشای فیلم‌های جشنواره فجر را خواهند داشت.»

کارگردان «نگار» که قرار است امسال با این فیلم به سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر بیاید، با بیان این که محدودیتی برای ساخت سوژه‌های «جوان زی» ندارد ، درباره تفاوت این برنامه با «خندوانه» می‌گوید: «من در «خندوانه» خیلی به ندرت از استودیو خارج می‌شدم، اما الان با «جوان زی» به تمام نقاط شهر می‌روم و با مردم ارتباط نزدیک برقرار می‌کنم. به عنوان مثال ممکن است فردا من با دوربین این برنامه به فاضلاب تهران بروم و آنجا را تماشا کنم و با کسانی که آنجا کار می‌کنند صحبت کنم. یا به مکان‌هایی برویم که ممکن باشد تاکنون مردم به آنجاها سر نزده باشند. مثلا ممکن است به بخش‌هایی از بیمارستان‌ها برویم که تاکنون برای مردم آشنا نبوده است.»

او همچنین در پایان اضافه می‌کند که این باعث می‌تواند باعث کار آفرینی و ایجاد خلاقیت برای مخاطبان شود: «آگاهی دادن به مخاطبان از آنچه که در اطرافشان می‌گذرد، باعث می‌شود که درک مخاطبان نسبت به جاهایی که که در آن زندگی می‌کنیم افزایش پیدا کند و حتی ممکن است با این آشناییت برای مردم ذهنیت کارآفرینی و خلاقیت کاری ایجاد شود و آنها متوجه شوند که چگونه می‌توانند باحال تر و راحت تر زندگی کند.»

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ