۱۰ ترفند شگفت انگیز برای داشتن پوست زیبا

0
پوست زیبا اگر شما هم مثل من باشید، همیشه مشتاق شنیدن نکته و ترفندهای جدیدی برای داشتن پوستی زیبا‌تر هستید… من ساعت‌های زیادی را در سر و کله زدن با مجلات مورد علاقه ام سپری می‌کنم و با متخصص پوستم گپ میزنم و البته آن‌ها را با شما به اشتراک می گزارم.
حالا ۱۰ ترفند شگفت انگیز برای داشتن پوستی زیبا… اجازه بدهید ببینیم چند نفر از شما این‌ها را می‌دانید و این ترفند ها را به کار می‌برید و برای چند نفر از شما جدید است.
 متخصص پوست و مو کرم ضد آفتاب زیبایی صورت بدون آرایش جوان سازی پوست صورت ترفند زیبایی پوست زیبا آموزش زیبایی
۱- به مقدار کافی بخوابید

متخصص پوست من به دلیلی معتقد است به این ترفند «خواب زیبایی» می گویند. اگر می‌خواهید سالم تر باشید و پوستی درخشان داشته باشید، احتیاج به استراحت دارید، ۸ تا ۱۰ ساعت در هر شب. این راز او برای داشتن پوستی زیباست، اما من فکر میکنم دیگر راز نیست!
۲- سیگار نکشید

به دنبال دلیل دیگری برای ترک سیگار میگردید؟ درست است؟ سیگار نه تنها برای بدن شما زیان آور است، بلکه پوست شما را نیز خراب می‌کند! اگر سیگار نمی کشید، چه بهتر. اگر سیگار می‌کشید، این مورد را هم به فهرست دلایلتان برای ترک آن اضافه کنید، و از امروز ترک آنرا شروع کنید، دقیقاً از همین حالا! این یک ترفند برای داشتن پوستی زیبا است که زندگی شما را هم نجات می‌دهد.
۳- هر روز از کرم ضد آفتاب استفاده کنید

این ترفند دیگری است که سرانجامی برای نجات زندگی شماست. سرطان پوست در مقایسه با دیگر انواع سرطان، زنان جوان زیادی را کشته، و این خیلی غم انگیز است چرا که این اتفاق قابل جلوگیری است. هر روز بصورت گسترده از کرم ضد آفتاب با spf 30 استفاده کنید، و هر وقت بیرون از خانه هستید، هر دو ساعت یک بار کرم ضد آفتاب را بر روی پوستتان تجدید کنید.
نه تنها شما را سالم تر و پوستتان را جوان تر نگاه می‌دارد، بلکه به طور چشمگیری ریسک سرطان پوست را نیز کاهش می‌دهد… و این افسانه را که برنزه کردن با نور آفتاب امن تر است را هم از ذهنتان دور کنید. به هیچ وجه! در‌واقع این کار خطرناک تر است!
متخصص پوست و مو کرم ضد آفتاب زیبایی صورت بدون آرایش جوان سازی پوست صورت ترفند زیبایی پوست زیبا آموزش زیبایی
۴- در پایان روز پوست خود را بشویید
پوست شما هر روز مورد صدمات زیادی قرار میگیرد، از آلودگی گرفته تا صدمات خورشید و آرایش هایی که روی پوستتان می کنید. به پوستتان پاداش دهید و آنرا با پیروی از این ترفند باطراوت و سالم کنید: را در پایان روز پوستتان را بشویید! من عاشق محصول Purity Made Simple ساخته ی Philosophy هستم، پاک کننده ی ملایم و پاک کننده ی آرایش. از این محصول یا از یک پاک کننده ی ملایم دیگر برای از بین بردن آلودگی‌های روی پوستتان در هر شب استفاده نمایید. فراموش نکنید!
۵- از مواد شیمیایی دوری کنید

آیا میدانید برخی از پاک کننده های پوستی که استفاده می‌کنید در‌واقع می‌توانند پوست شما را تحریک کرده و پیر کنند؟ وااای! برچسب‌ها را بررسی کنید و مطمئن شوید محصولات مراقبتی پوستتان (مخصوصا پاک کننده ها) حاوی sodium lauryl sulfate یک عامل فوم ساز متداول نباشند.
پس از گذشت زمان، با استفاده از محصولاتی که در آن‌ها این ماده وجود دارد، پوست شما حساسیت پیدا می‌کند، یعنی خارش می‌گیرد، قرمز می‌شود و حتی زخم های دائمی در آن ایجاد می‌شود. سایر ترکیباتی که باید مراقب آن‌ها باشید سولفات های دیگر، مواد پتروشیمیایی و تریکلوزان هستند.
۶- چشمتان را لوچ نکنید

عینک آفتابی تان را فراموش کرده اید، می‌خواهید توجه کسی را جلب کنید، فکر میکنید کار باحالی است، و به هر دلیلی که شما چشمتان را لوچ میکنید، دیگر این کار را نکنید! این نکته برای داشتن پوستی زیبا یکی از توصیه‌های متخصص پوست من است… لوچ کردن چشم‌ها در حقیقت باعث ایجاد چین و چروک در پوست می شود، همان رد پاهای کلاغ زشتی که در اطراف چشمان شما و همان خط‌های عمودی بین چشمانتان را می‌گویم.
۷- خوب غذا بخورید

ما آن چیزی هستیم که می خوریم، و بر اساس گفته‌های متخصص پوست من، اگر خیلی تنقلات بخورید از پوستتان می‌توان فهمید! اگر میل شدیدی به تنقلات دارید، این ترفند را اجرا کنید: بجای آب نبات توت بخورید، و به جای چیپس سبزیجات ترد. این تعویض ساده، می‌تواند ۵ وعده ی غذایی توصیه شده ی سبزیجات و میوه‌های سرشار از آنتی اکسیدان را به برنامه ی غذایی شما بیفزاید، که تأثیر مشهودی بر چهره ی زیبای شما خواهد گذاشت.

متخصص پوست و مو کرم ضد آفتاب زیبایی صورت بدون آرایش جوان سازی پوست صورت ترفند زیبایی پوست زیبا آموزش زیبایی
۸- استرس نداشته باشید

استرس در پوست شما خودش را نشان می‌دهد، با استرس، کسل، خسته و مسن به نظر می آیید.با یوگای منظم، مدیتیشن، دویدن و یا حتی خوب گریه کردن استرس را از خود دور کنید، هر کدام که برای شما بهتر این کار را میکند، انجامش دهید، البته پس از زمانی که برنزه کردن، سیگار کشیدن و بیش از حد تنقلات خوردن را کنار گزاشتید 😉
۹- برنامه‌ای داشته باشید که مؤثر باشد

من برای سال‌هاست که یک برنامه ی یکسان برای مراقبت از پوستم دارم، و این برنامه کمک میکند تا پوستم جوان و سالم تر بماند. روتین خودتان را داشته باشید و به آن بچسبید. با شستن پوستتان در صبح شروع کنید، سپس یک مرطوب کننده ی خوب و یک کرم ضد آفتاب.
هنگام ناهار، آنرا تجدید کنید، سپس حتما بخاطر بسپارید که هنگام شب پوستتان را شسته و پیش از خواب از کرم شب استفاده نمایید. این ترفند برای داشتن پوستی زیبا باید یک عادت شود، ترفندی که پوستی منحصر بفرد برای یک عمر به شما می‌بخشد.
۱۰- هر چه سریع‌تر شروع کنید

در زندگی، هر چه سریع‌تر مراقبت از پوست خود را شروع کنید به مدت بیشتری پوستتان زیبا بنظر می آید. صبر نکنید تا پوست و احساستان پیر و خسته شود، عادت‌های خوب مراقبت از پوستتان را از همین حالا شروع کنید! ایجاد انگیزه برای انجام این کارها در دختران یکی از سخت ترین کارها است، اما خیلی اهمیت دارد که در جوانانتان این عادت‌ها را ایجاد نمایید. خوب بخورید، سیگار نکشید، برنزه نکنید و خوب بخوابید، سپس دلبری کنید.

lkfu : وب سایت تناسب اندام
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ