ایوانا ،همسر سابق ترامپ سفیر او می‌شود!

0

یکی از همسران سابق دونالد ترامپ ، رئیس جمهور منتخب آمریکا ، مایل است که به عنوان سفیر آمریکا در پراگ منصوب شود.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک از واشنگتن، در حالی که این روزها دونالد ترامپ سرگرم رایزنی و تلاش برای تشکیل دولت خود است برخی از نزدیکان وی تمایل خود را برای عضویت در این گروه اعلام کرده اند.
ایوانا ترامپ ۶۷ ساله همسر نخست دونالد ترامپ، یکی از این افراد است . او تمایل خود را برای سمت سفیر در جمهوری چک  اعلام کرده است.
 همسر دونالد ترامپ بیوگرافی دونالد ترامپ ایوانا ترامپ
ایوانا که نام او قبل از ازدواج با ترامپ زلنیکوا بوده است می گوید او نه تنها در آمریکا بلکه در سراسر جهان شناخته شده است. این زن تاکنون سه کتاب نوشته است که به ۲۵ زبان ترجمه و در ۴۰ کشور جهان منتشر شده است. اینکه همسر اول دونالد ترامپ تمایل خود را برای سفیر شدن در جمهوری چک اعلام کرده است واکنش هایی در کشور زادگاهش داشته است. سخنگوی  ریاست جمهوری چک از این خبر استقبال کرده است. وی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توییتر نوشت: انتخاب ایوانا به عنوان سفیر آمریکا در جمهوری چک انتخاب عالی می تواند باشد.
یاروسلاو دوبراوا در همین باره به خبرگزاری اسپوتینیک گفت: بیشتر از سیاستمداران ما از این پیشنهاد حمایت خواهند کرد. وی افزود بهتر آن است که ایوانا جایگزین اندری شاپیرو شود. زیرا وی در مدتی که به عنوان سفیر آمریکا در جمهوری چک انجام وظیفه می کرد تنها مایع رسوایی و مشکل آفرینی بود.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ