کاسبان واقعی تحریم‌ها چه کسانی هستند؟!

0

به گزارش نکات‌پرس یک کاربر فضای مجازی نوشت:

به بهانه دستگیری جناب بابک زنجانی و به بهانه بازی و مغالطه ی رسانه ای به نام کاسبان تحریم و مخالفتشان با مثلا مذاکرات با آمریکا ، رفع تحریم ها و حل مشکلات مردم!
براستی این کاسبان تحریمی که دولتمردان دولت جناب هاشمی رفسنجانی و روحانی و خیل عظیم قلم به دستانشان مدام از آن دم میزنند کیستند ومتعلق به کدام جریان سیاسی هستند ؟!

۱. کاسبان واقعی تحریم غیر از آن صاحبان سرمایه و اغنیایی هستند که به افتخار حضور حاج آقا برای کاندیداتوری و به عنوان شادباش ، با گوشه چشمی قیمت دلار را ۳۰۰ تومان کاهش دادند ؟

۲. کاسبان واقعی تحریم غیر از آنهایی هستند که بعد از فتنه ۸۸ ، گرای نقاط ضعف سیستم اقتصادی و راه های دور زدن تحریم ایران را به آمریکایی ها دادند و پیغام فرستادند که : ” حالا که در خیابان ها نشد ، با تحریم ها فشار را تا خانه های تک تک مردم ایران بیاورید ” ؟

۳. کاسبان واقعی تحریم غیر از سرمایه داران وبانکدارانی (خصوصا بانک های خصوصی ) هستند که عملا در فضای تحریم ، رقبای دولتی را کنار میزنند و با توسل به انواع روش های غیرشفاف ، پول بر پول هایشان میگذارند ؟

۴. کاسبان واقعی تحریم غیر از آن ابر تجار و سرمایه دارانی هستند که با سلام و صلوات ، منتشان را کشیدند که : ” حالا که نهادهای دولتی تحریم شده اند ، تروخدا شما بیایید با ارتباطاتتان نقل و انتقالات تجاری مملکت را انجام دهید و البته پورسانتتان راهم بگیرید ” ؟

۵. کاسبان واقعی تحریم غیر از آن کسبه و بازاریانی هستند که آنلاین قیمت اجناسشان را با افزایش دلار ، افزایش می دادند و با کاهشش خیر ؟

۶. کاسبان واقعی تحریم غیر از آن اغنیای همیشه ناراضی از جمهوری اسلامی ایران هستند که با دلار ۱۰۰۰ تومانی کانتینر کانتیتر جنس وارد کردند و به قیمت دلار ۳۰۰۰ تومانی فروختند ؟

۷. کاسبان واقعی تحریم غیر از آنانی هستند که بدلیل سرمایه و ارتباطاتشان کلا هیچگاه چه در شرایط تحریم و چه در شرایط غیر تحریم ، ضرر نمیکنند و جزء برندگان و سود برندگان هستند ؟
که یکروز سرمایه شان در سکه و دلار است ، روز دیگر مسکن ، روز دیگر خودرو ، روز دیگر آهن آلات ، روز دیگر پسته و ….

۸. کاسبان واقعی تحریم غیر از آنانی هستند که در شرایط تحریم تجارت با چین را درانحصار خود گرفتند و ازهم اکنون نیز برای به انحصار درآوردن تجارت با آمریکا و اروپا در شرایط رفع تحریم ها ، دندان تیز کرده اند ؟
.
.
آری ، آنهایی که واژه کاسبان تحریم را ساختند و تبدیل به چماقی علیه منتقدان به رفتار مشکوک وسوال برانگیز خود نمودند ، خود بهتر میدانند اساسا تفاوتی میان کاسبان تحریم و صابون به شکم زدگان رفع تحریم ها نیست … و خود بهتر این کاسبان واقعی تحریم را میشناسد …
اطرافشان را نگاهی بیندازید ، پیدایشان میکنید …

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ