عمه تفنگدار؛ کابوس مردان متجاوز به زنان و دختران +تصاویر

0

یک زن هندی که به عمه‌ای با تفنگ معروف شده است، با به دست گرفتن یک اسلحه سعی در برقراری عدالت از دست رفته برای زنان و دختران هند دارد.

به گزارش تسنیم، «شاهانه بیگم» (Shahana Begum) نام زنی ۴۲ ساله اهل «شاه جهانپور» در ایالت «اوتارپرادش» هند است که از ظلم و جوری که در این کشور علیه زنان می‌شود به تنگ آمده و برای برقراری عدالت سلاح به دست گرفته است.

عکس تجاوز جنسی زن هندی اخبار هند

بر اساس گزارش دیلی‌میل، هرچند این زن می‌داند که برقراری عدالت برای قربانیاین تجاوز جنسی که پدیده‌ای رایج در این کشور است امری بسیار سخت و زمان‌بر است اما او تصمیم خود را گرفته است.

عکس تجاوز جنسی زن هندی اخبار هند

عکس تجاوز جنسی زن هندی اخبار هند

عکس تجاوز جنسی زن هندی اخبار هند

«عمه‌‌ای با تفنگ» نام مستعار این مادر هندی است که در برابر حملات فزاینده جنسی در این کشور ایستاده و در خیابان‌های محلی روستا به گشت‌زنی می‌پردازد و به دنبال متجاوزان می‌گردد.

«شاهانه بیگم» در یک نمونه معمولی در سال ۲۰۱۳، سه مرد را که به یک دختر به مدت دو روز تجاوز کرده بودند، دستگیر و به پلیس تحویل داد.

وی که مادر چهار فرزند است خودش را نگهبان مردم می‌داند، سه مرد متجاوز را به پلیس تحویل داده و آنها را مجبور کرد به جنایاتشان اعتراف کنند.

عکس تجاوز جنسی زن هندی اخبار هند

خانم بیگم در میان نوجوانان و زنان در منطقه خود به عنوان Bandookwali Chachi به معنای «عمه‌ای با تفنگ» معروف شده است.

او که از ۷ سال قبل با از دست دادن همسرش بیوه شده است گفت: “تفنگ من در حال حاضر شوهر دوم من است”.

وی افزود :”آن از من حمایت می‌کند و من به آن همیشه نیاز دارم”.

خانم بیگم ادعا کرده است که توانسته است تعداد حملات جنسی و آزار و اذیت در منطقه‌اش را کاهش دهد؛ امری که پلیس هرگز قادر به انجامش نبوده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ