اکران افتتاحیه فیلم سلام بمبئی با بلیت های ۳۰۰ هزار تومانی!

0

نشست خبری فیلم سلام بمبئی به کارگردانی قربان محمدپور صبح امروز؛ سه‌شنبه دوم آذر ماه؛ بدون حضور محمدرضا گلزار و بنیامین بهادری برگزار شد.

عکس سلام بمبئی زمان اکران سلام بمبئی بیوگرافی قربان محمد پور بیوگرافی جواد نوروز بیگی بازیگران سلام بمبئی

جواد نوروزبیگی (تهیه‌کننده فیلم سینمایی سلام بمبئی) با اشاره به روند ساخت این فیلم گفت:‌ سال ۹۴ قربان محمدپور فیلمنامه را به من داد و حدود ۱۰ ماه زمان برد تا ساخت فیلم آغاز شود.

وی ادامه داد: ساخت فیلم در هند دردسرهای زیادی داشت و موجب شد برای ما که با مشکلات آن کشور ‌آشنا نبودیم؛ اتفاقات غیر قابل پیش‌بینی بیفتد اما خوشبختانه با همکاری عوامل فیلم توانستیم این فیلم را به سرانجام برسانیم.

نوروزبیگی با اشاره به اینکه باید تولیدات مشترک در سینمای ایران افزایش پیدا کند؛ گفت: کار و تولید مشترک با کشورهای صاحب سینما می‌تواند کمک زیادی به سینمای ایران بکند و باید میزان تولیدات مشترک افزایش پیدا کند.

وی همچنین با اشاره به آغاز پیش‌فروش بلیت‌های این فیلم گفت: استقبال از بلیت‌فروشی خوب بوده و قرار است سیزدهم آذر مراسم ویژه‌ای در برج میلاد برگزار شود و افتتاحیه این فیلم در آن مراسم انجام خواهد شد.

نوروزبیگی در پاسخ به سوالی پیرامون اینکه برای این مراسم بلیت‌فروشی ۳۰۰ هزار تومانی درنظر گرفته شده؛ گفت: برگزاری این مراسم باتوجه به اینکه قرار است بازیگران هندی این فیلم در این مراسم حضور پیدا کنند؛ آهنگ‌های فیلم به صورت زنده اجرا شود و برنامه‌های دیگری علاوه بر نمایش فیلم تدارک دیده شده؛ بلیت‌فروشی دارد. این مراسم هزینه‌های زیادی دارد. حدود یک میلیارد تومان هزینه برگزاری این مراسم است و به نظر نمی‌رسد قیمت بلیت ۳۰۰ هزار تومانی در حالی که بلیت یک کنسرت حدود صد هزار تومان است؛ زیاد باشد. البته این مراسم توسط یک شرکت مستقل برگزار می‌شود.

عکس سلام بمبئی زمان اکران سلام بمبئی بیوگرافی قربان محمد پور بیوگرافی جواد نوروز بیگی بازیگران سلام بمبئی

نوروزبیگی درباره سرمایه‌گذاری در ساخت این فیلم گفت: صددرصد سرمایه این فیلم توسط طرف ایرانی انجام شده و کمپانی موشن پیکچر در هند از ما حمایت لجستیکی کرده است و در پخش نیز ما را کمک می‌کند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا پیرامون نحوه پخش تیزرهای فیلم از تلویزیون گفت: با صداوسیما مذاکراتی انجام داده‌ایم و تیزر فیلم را به آنها برای بازبینی ارائه کرده‌ایم. اما همین جا اعلام می‌کنم که ما هیچ علاقه‌ای نداریم که شبکه جم تیزرهای فیلم ما را پخش کند و ارتباطی نیز با آنها نداریم و اگر آنها خودسرانه تیزرهای فیلم را پخش کنند؛ از آنها شکایت خواهیم کرد.

وی درباره هزینه‌های ساخت فیلم گفت: هم اکنون ساخت یک فیلم در ایران به سرمایه‌ای حداقل ۲ میلیارد تومانی نیاز دارد. فیلم سلام ‌بمبئی با توجه به اینکه در خارج از کشور ساخته شده هزینه آن بین ۳ الی ۴ برابر (یعنی شش الی هشت میلیارد تومان) هزینه شده است. البته همچنان این هزینه‌ها ادامه دارد.

وی ادامه داد: ما در هند با یک گروه ۲۵ نفره کار را آغاز کردیم ولی در ادامه ۱۵۰ نفر دیگر به ما اضافه شدند.

قربان محمدپور (نویسنده فیلمنامه و کارگردان فیلم) نیز گفت: امیدوارم فیلم سلام بمبئی ظرفیت‌های سینمای ایران را گسترش دهد و با توجه به عواملی همچون قصه جذاب، بازیگران و موسیقی فیلم تصور می‌کنم مخاطبان و جوان‌ها دو یا سه مرتبه به تماشای فیلم بنشینند و فیلم با استقبال خوبی مواجه شود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی برا ینکه گفته می‌شود نسخه‌ای که قرار است در هند اکران شود با نسخه نمایش آن در ایران تفاوت دارد؛ گفت: هیچ تفاوتی بین این دو نسخه وجود ندارد و فیلم در مدت زمان ۱۰۴ دقیقه در هر دو کشور اکران می‌شود. البته ابتدا تصمیم داشتیم نسخه‌ای که قرار است در هند اکران شود طولانی‌تر باشد اما با مشورت پخش‌کننده هندی از این کار منصرف شدیم.

وی ادامه داد: فیلم هیچ‌گونه صحنه‌های رقص ندارد البته کلیپ‌ها و آوازهایی در فیلم وجود دارد و چهار خواننده مشهور هندی در فیلم می‌خوانند.

محمدپور افزود: تا سال‌های گذشته به دلیل آنکه زمان نمایش فیلم‌ها در هند حدود سه ساعت بود در میانه اکران به تماشاگران آنتراک داده می‌شد اما با توجه به  ینکه زمان این فیلم ۱۰۴ دقیقه است؛ نیازی به آنتراک ندارد.

کشتی‌آرای (سرمایه‌گذار فیلم) نیز طی سخنانی با ابراز امیدواری از استقبال فیلم سلام بمبئی در زمان اکران گفت: قرار است این فیلم به دلیل آنکه در نیمه دوم سال اکران می‌شود به مدت ۱۰ هفته روی پرده بماند. البته با شورای صنفی نمایش در حال رایزنی هستیم که با توجه به اینکه بخشی از زمان اکران فیلم همزمان با جشنواره فیلم فجر می‌شود؛ تعداد هفته‌های اکران به ۱۵ هفته افزایش پیدا کند.

در این نشست قرار بود محمدرضا گلزار و بنیامین بهادری (بازیگران اصلی فیلم) حضور پیدا کنند اما هیچ‌کدام در جلسه حضور پیدا نکردند. گلزار طی تماسی با سازندگان فیلم اعلام کرده بود به دلیل برودت هوا و ترافیک به جلسه نشست خبری نمی‌رسد. بهادری نیز نیامدن خود را اطلاع نداد و عذرخواهی نیز نکرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ