زندگی جوانی که کلیه اش را به اکبر عبدی داد ،چگونه می گذرد؟

1

جوانی که به اکبر عبدی کلیه فروخته بود از شرایط سختی که پس از اهدای کلیه برایش به وجود آمده است سخن گفت.

اواسط اردیبشهت ماه امسال بود که اکبر عبدی بعد از مدتها دیالیز توانست به لطف عمل جراحی پیوند کلیه، اوضاع جسمی بهتری را تجربه کند.

قیمت کلیه خرید و فروش کلیه خانواده اکبر عبدی بیوگرافی صادق سریع کار بیوگرافی اکبر عبدی بیماری اکبر عبدی بیماران دیالیزی
جوانی که به اکبر عبدی کلیه داد صادق سریع کار بود؛ جوانی ۲۴ ساله اهل کاشان  که درگیری‌های اقتصادی فراوان او را  به اهدای کلیه ناچار کرد..
این جوان اما بعد از پیوند کلیه به دلیل ایجاد ضعف جسمانی در بدنش نتوانسته به شرایط طبیعی بازگردد و فعالیت شغلی سابق خود را پی گیرد.
صادق سریع‌کار در گفتگویی با بیان اینکه انتظار حمایت بیشتری از طرف عبدی را داشته بیان کرد: البته آقای عبدی به من لطف کردند و از طریق برادرشان ناصر عبدی مبلغی برای اهدای کلیه به من پرداخت شد ولی متأسفانه مشکلات جسمی بعد از عمل اهدای کلیه باعث شد نتوانم درست به کار بپردازم.
وی درباره اهدای کلیه به عبدی اظهار داشت: به دلیل شرایط اقتصادی سخت خانواده ام و اینکه خواهرم در آستانه ازدواج بود و درآمدم کفاف فراهم آوردن مقدمات ازدواج وی را نمی داد تصمیم به اهدای کلیه ام گرفتم و البته حتی در زمان اهدای کلیه به آقای عبدی و وقتی از من درخواست گفتگوی تصویری شد زیربار نرفتم چون نمی خواستم گمان کنند به خاطر دیده شدن چنین کاری کردم.
این جوان ادامه داد: حالا هم که به درخواست خودم گفتگو می کنم صرفا برای بیان درددل است تا مخاطبان بدانند واقعا به لحاظ اقتصادی در چه وضعیتی هستم.
صادق سریع‌کار افزود: بعد از اهدای کلیه یکی از بستگان آقای عبدی در رسانه ها بیان کرد که حمایتهای ویژه ای از من کرده است ولی جز همان مبلغ ناچیز هیچ حمایتی از من نشد و تازه برخی از دوستان نزدیکم گمان کردند که واقعا اتفاق خاصی در زندگیم افتاده و حتی برخی از من تقاضای دریافت وام کردند(!) اما شاید هیچ کس نداند که به دلیل مشکل جسمی از کار بیکار شده ام و با کارگری گذران زندگی می کنم که آن هم روزی هست و دروزی نیست و در نهایت مدام قرض روی قرض است که انباشته می‌شود.

منبع:رکنا
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. HANIEH می گوید

    بیچاره صادق سریع کار بر اثر حادثه تصادف جونشو از دست داد