ماجرای تجاوز جنسی به ۳۶ زن و دختر + عکس متهمان

0

ساتین : اعضای باند مخوف برمودا با ربودن ۳۶ زن و دختر آنان را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده اند و در پایان در دام پلیس گرفتار شدند. این باند زورگیر که قربانیان خود را از بین زنان انتخاب می کرد با تاکسی های سرقت شده و سواری های کرایه ای شکار می کرد.

در این فریبکاری آن ها یکی از همدستان زن خود را در صندلی جلو نشانده یا در حالی که از آرم تاکسی تلفنی استفاده می کرد زنان را سوار می نمود. کمی جلو تر با سوار شدن یک همدست دیگر، مسافر از همه جا بی خبر را به حاشیه شهر برده و با آزار و اذیت یا با ضرب و جرح اموال باارزش وی را سرقت می نمودند.

اعضای این باند که اهل خراسان، گلستان و تهران هستند مسافران را همزمان با تاریکی هوا در مناطق نزدیک به خروجی شهر سوار نموده و باتوجه به دودی بودن شیشه خودرو مسافران را به خارج شهر می بردند.

این گروه پس از مدت ها خلافکاری، شبی در مشهد یک مادر و فرزند را سوار می کنند و آن ها را آزار و اذیت می نمایند اما همین زمان توسط گشت پلیس شناسایی و از خراسان رضوی فرار می نمایند.

ازسویی گروهی از ماموران پلیس آگاهی استان گلستان که برای دستگیری آن ها همان شب به مشهد عازم بودند خودرو دزدان را تعقیب و سپس در سراهی تنگه راه پارک ملی گلستان، پلیس جاده را بر روی خودرو آن ها بسته و درحالیکه مقاومت نموده و قصد فرار داشتند دستگیر می شوند.

تجاوز جنسی به زور تجاوز به زنان تجاوز به دختران اعضای باند مخوف برمودا اذیت جنسی آزار جنسی زنان و دختران

با اینکه در ابتدا سه مرد و یک زن دستگیر شدند اما با دستور مستقیم دادستان گلستان برای انتشار عکس مجرمان ده ها نفر از قربانیان به پلیس آگاهی گلستان مراجعه نمودند و بعد از آن بقیه اعضای گروه نیز دستگیر شدند.

سرهنگ محمدرضا اکبری رئیس پلیس آگاهی استان گلستان در خصوص آخرین نتایج به دست آمده در پرونده باند برمودا توضیح داد: در عملیات قبلی ۳ مرد و یک زن دستگیر شدند و بسیاری از شکات نیز نیامده بودند اما در حال حاضر تعداد شکات به ۳۶ نفر رسیده که ۹۵درصد آن ها زنان بوده و خیلی از آن ها آزار و اذیت شده اند.

اکبری اضافه کرد: اعضای باند برای اینکه شناسایی نشوند با استفاده از یک دستگاه پرچ پلاک ماشین را تعویض می کردند. همچنین در بررسی های بعدی مشخص شد این گروه در استان های دیگر نیز دست به سرقت به عنف خودرو ها می زدند و در این رابطه ۱۰ فقره خودرو سرقتی نیز کشف شده است.

این افراد با ضرب و جرح شدید رانندگان را با تهدید چاقو دست و پای آن ها را بسته و خودرو را سرقت می کردند. این گروه همچنین به یک مورد آدم ربایی نیز دست زده که به گفته سرهنگ اکبری، فردی ۲۸ ساله را می دزدند.

در این آدمربایی دزدان با ترتیب دادن یک تصادف رانندگی ساختگی راننده خودرو بنزی که پدر ثروتمندی داشته متوقف و با شوکر وی را بیهوش و او را با خود می برند که این پرونده همپنان تحت رسیدگی قرار دارد.

رئیس پلیس آگاهی گلستان گفت: در مجموع ۶ نفر شامل دو زن و ۴ مرد و ۳ مالخر به جرم ضرب و جرح، آدمربایی، آزار و اذیت، سرقت به عنف، سرقت خودرو دستگیر شدند. که دو زن مالخر طلاهای سرقتی را در طلافروشی های خاص در مشهد به فروش می رسانند.

از این باند در وحله اول ۲۰ میلیون تومان پول نقد کشف شده که ۸ میلیون تومان آن به حساب دادگستری ریخته شد و برخی از طلاهای کشف شده نیز توسط مالباختگان شناسایی گردیده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ