پاسخ تند محسن چاووشی به شریفی نیا

0

محسن چاووشی از مدتها قبل عدم علاقه خود به همکاری با داریوش مهرجویی در “سنتوری۲” را علنی کرده بود اما در هفته های گذشته از بک طرف خود مهرجویی و از طرف دیگر محمدرضا شریفی نیا از احتمال حضور وی در این کار خبر دادند.

شریفی نیا که فرضیه جدیدی را مطرح کرد و ضمن تایید حضور چاووشی از این گفت که تکذیبهای چاووشی یک بازی تبلیغاتی است!!!

چاووشی اما واکنش تندی به صحبتهای شریفی نیا نشان داده و در یادداشتی که برای “شهروند” ارسال کرد اعلام نمود که قطعا با “سنتوری ۲” همکاری نخواهد کرد!

متن کامل یادداشت چاووشی را بخوانید:

نمی‌دانم چرا این ماجراها تمامی ندارد. به من فحش دادند، گفتند بی‌چشم و رو هستم. گفتند نامردم؛ بی‌معرفت هستم و رویم را با آوردن خواننده‌های دیگر کم می‌کنند. بعد می‌گویند شوخی کردیم و همه‌اش بازی تبلیغاتی بود؟ تا امروز شما بروید و بگردید یک کلمه درباره آقایان حرف نادرست و زشتی به زبان آورده‌ام؟ نه. ولی دیگر از حدش گذشته است.

در کشور ما وضع طوری است که اگر کسی حرف نزند، فکر می‌کنند حرفی ندارد و عرصه باز می‌شود که همه طرفه به او بتازند. بعضی دوستان مشخص است چه نفعی از آوردن اسم من نصیبشان می‌شود که دایما در حال ساختن کلاهی از این نمد هستند.

هزار بار ابراز امیدواری کردم که آقای مهرجویی و دست‌اندرکاران فیلم سنتوری موفق باشند، ولی گویا اشتباه می‌کردم. من نه با آقای شریفی‌نیا، نه با هیچ‌کس دیگری صحبتی نکرده‌ام. محسن چاووشی نه بمب تبلیغاتی است و نه کسی که بخواهند از او استفاده یا بهتر است بگویم سوءاستفاده کنند. وسیله شوخی و خنده و سیبل فحاشی‌های هیچ‌کس هم نیست. کارهای بسیار مهم‌تری از این حرف‌های خاله‌زنکی و پوچ دارم. این خبر که به نقل از آقای شریفی‌نیا منتشر شد، حاصل شیطنت است و کاملا از آن بی‌اطلاع هستم. باقی ماجرا را باید از آن رسانه که این خبر را منتشر کرده بپرسید یا از آقای شریفی‌نیا.
این هزارمین‌ بار است که اعلام می‌کنم با سنتوری ۲ همکاری نخواهم کرد و فکر می‌کنم کافی است دیگر آقایان نخواهند مرده‌خودشان را به اسم من زنده کنند.

منبع: سینماروزان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ