رابطه نامشروع معلم زن جوان با دانش آموزان پسر +عکس

0

معلم زن که بسیار جوان بوده و از چهره زیبایی برخوردار بوده است با تحریک دانش آموزان پسر با آنها رابطه جنسی برقرار میکرد .

رابطه جنسی معلم زن و دانش آموزان پسر توسط دوربین هایی شکار شده بود که معلم زن هوس باز را پس از یک سال و نیم راهی زندان کرد .

معلم زن زیبا که یک سال و نیمی بود که معلمی خود را آغاز کرده بود با یک پسر ۱۸ ساله و پسر دیگری که سنش اعلام نشده رابطه برقرار کرد .

واقعیت زندگی در آمریکا رابطه نامشروع جنسی رابطه جنسی با معلم اخبار آمریکا

کلسی لی گوتیرز Kelsey Leigh Gutierrez دختر ۲۵ ساله که در طی یک سال و نیم معلمی خود به سه اتهام رابطه نامناسب با دانش آموزان پسر محکوم شده است .

بر طبق گفته دادستان ها دو تن از سه دانش آموز پسر به رابطه جنسی نامشروع با معلم زن تن داده اند .

کلسی که معلم زبان انگلیسی دانش آموزان در تگزاس بود با سواستفاده از دانش آموزان پسر خود با آنها رابطه نامشروع برقرار کرد .

اسناد حاکی از آنست که معلم زن در نیمه شب ۱۲ نوامبر با دانش آموز پسر ۱۸ ساله خود در ماشین ملاقات داشته است .

ادعا شده است که معلم زن در عقب ماشین به برقراری رابطه جنسی پرداخته اند .

اسناد دادگاه نشان دهنده آنست که چهار روز بعد از این ماجرا گوتیرز به محل اقامت دانش آموز پسر خود رفته و با وی  رابطه جنسی برقرار کرد .

گفته شده که معلم زن زیبا رابطه جنسی با دانش آموز را تایید کرده است و در گوشی هر دوی آنها قرار ملاقات ها و همچنین صحبت در مورد عملکرد جنسیشان را کشف کرده اند .

دادگاه از رابطه جنسی این معلم زن در سال ۲۰۱۵ با یک پسر که در مرحله ثبت نام بوده است نیز صحبت به میان آورده است .

گوتیرز از سال ۲۰۱۴ فعالیت خود را در شغل معلمی آغاز کرده است که در طی یک سال و نیم گذشته با روابط نامشروع خود با دانش آموزان باعث اخراج و بازداشت خود شد .

رابطه جنسی معلمان زن و دانش آموزان پسر در این روزها به معظلی برای کشورهای غربی تبدیل شده و هر روزه شاهد رابطه های نامشروع میان معلمان زن و دانش آموزان پسر هستیم .

واقعیت زندگی در آمریکا رابطه نامشروع جنسی رابطه جنسی با معلم اخبار آمریکا

Teacher ‘had sex with students in the back of her car – and rated them on their performance’

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ