درآمد رستوران گردان برج میلاد چقدر است ؟

0
به گزارش ساتین به نقل از ایسنا، پس از تاکید شهردار و شورای شهر سوم تهران در سال گذشته نسبت به مردمی کردن قیمت‌ها در رستوران گردان برج میلاد قیمت ورود و صرف غذای این رستوران تعدیل شده و به ۹۸ هزار تومان رسیده است.

بر اساس این گزارش از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه سال جاری حدود ۳۵ هزار نفر مهمان رستوران گردان برج میلاد بوده‌اند که شامل مهمانان داخلی و گردشگران خارجی می‌شود و به این ترتیب با محاسبه این تعداد میهمان در رستوران گردان با قیمت حضور در آن ، این رستوران در این مدت حدود ۳.۵ میلیارد تومان درآمد داشته است.

رستوران گردان از ابتدای دوره فعالیت خود تا بهمن ماه سال گذشته تحت اختیار یک پیمانکار بود که در فاصله بهمن ماه تا پایان سال از مسئولیت این شرکت خارج شده و با برگزاری یک مناقصه جدید در حال حاضر تحت اختیار شرکتی دیگر قرار دارد.

رستوران گردان برج میلاد قرار بود در ابتدا مبلغ ورودی ۵۰ هزار تومان را داشته باشد تا امکان ورود تعداد بیشتری از شهروندان در این رستوران فراهم شود اما با توجه به افزایش نرخ تورم و گرانی‌هایی موجود در جامعه، این رستوران مجبور به گردان کردن غذاهای خود شد و در حال حاضر مبلغ ورودی این رستوران از ۷۶ هزار تومان اولیه به ۹۸ هزار تومان افزایش پیدا کرده است.

بر این اساس تغییر در شرایط و قیمت ورودی رستوران گردان برج میلاد بر اساس تصمیم هیات مدیره این مجموعه صورت می‌گیرد و متناسب با تغییرات قیمتی در سطح جامعه شرایط قیمتی این رستوران نیز مثل همه رستوران‌های سطح شهر تهران تغییر می‌کند.

گفتنی است در حال حاضر ۱۵ تا ۲۰ مدل غذا در بوفه و رستوران، رستوران گردان سرو می‌شود و آشپزخانه ایرانی این مجموعه به صورت جداگانه در پایین برج قرار گرفته و غذاها به صورت آماده به بالای برج منتقل می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ