خارش کف دست نشانه بدست آوردن پول است یا بیماری؟

0

اگر از آن دسته آدم هایی هستید که بدون اینکه بدانید چرا به یک سری اصول عجیب و غریب پایبندید، خرافات در شما راه پیدا کرده است!

این روزها بحث خرافه و خرافاتی ها، همه جا سر زبان هاست. اعتقاد به اموراتی که در ذات خود اتفاقات معمولی زندگی محسوب می شوند برای بعضی آدم ها آن چنان راسخ است که برای هرکدام، آداب و آیین خاص خودشان را دارند.بسیاری از افراد وقتی کف دست شان می خارد آن را نشانه ای نیک از به دست آوردن پول در آینده ای نزدیک می دانند.

یک متخصص پوست و مو خارش کف دست را نشانه برخی از بیماری ها دانست.

مجله پزشکی متخصص پوست و مو درمان خارش پوست خارش کف دست به چه معنی است خارش کف دست

علت خارش کف دست

خارش کف دست می تواند نشان دهنده بسیاری از بیماری هایی نظیر هپاتیت باشد و در صورت تکرار باید جدی گرفته شود و آزمایشات اساسی برای پیگیری بیماری ها انجام شود.

وی در رابطه با حساسیت های دارویی و خارش کف دست، گفت:احتمال واکنش بدن به دارویی خاص و اعلام ناسازگاری در قالب خارش کف دست نیز وجود دارد که در این صورت این نشانه باید جدی گرفته و نسبت به مشورت با پزشک معالج آن دارو اقدام شود.

صداقت پیشه برخی از مواد شیمیایی را محرک پوست دانست و ادامه داد:حساسیت تماسی در برخورد دست با برخی مواد شیمیایی چون سیمان، شوینده ها، برخی رنگ ها که حساسیت زا هستند ممکن است باعث خارش دست شود.

این متخصص پوست و مو به اهمیت سلامتی پوست اشاره کرد و گفت:پوست بزرگ ترین ارگان بدن است که وظیفه محافظت از کل بدن را بر عهده دارد، ولی به این معنی نیست که نیازی به مراقبت از پوست احساس نمی شود.

وی ادامه داد:پوست انسان در صورتی که در مقابل آفتاب، جراحت و خشکی مراقبت شود می تواند سلامت کل بدن را حفظ کند.

این نگهداری برای ما چندان دشوار نیست فقط کافی است که از جراحت و زخم جلوگیری کنیم و یا ضد آفتابی با SPF مناسب استفاده کنیم و رطوبت مورد نیاز آن را تامین کنیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ