تخمک فروشی یک دختر مجرد در بخش نازایی بیمارستان مهم تهران

0
به دنبال اهدای تخمک یک دختر ازدواج نکرده با شناسنامه جعلی، بخش نازایی یک بیمارستان مشهور تهران پلمب شد.

اطلاعات دریافتی خبرنگار عصرخبر حاکیست، فروش تخمک برای رفع مشکل نازایی در روش IVF کاسبی جدید برخی دختران جوان به خصوص دختران دانشجو است تا از این طریق درآمدی کسب کنند و در همین راستا باندهایی توسط سودجویان متعددی تشکیل شده که اقدام به اغفال دختران می کنند.

اهدای تخمک برای دختران ممنوع می باشد ولی اهدای تخکم برای زنان منع قانونی ندارد گرچه بازار سیاه و سودجویی از طریق فروش تخمک ممنوع بوده و مسئولین نظارتی به شدت با آن برخورد می کنند.

قیمت خرید تخمک از دختران و زنان حدود یک میلیون تومان است که سودجویان در ازای دریافت سود چند صد درصدی آن را به نیازمندان واگذار می کنند.

در همین راستا، در پی وخامت حال یک دختر مجرد، مادرش اقدام به شکایت از بیمارستان کرد که با بررسی های مسئولین مشخص شد که این دختر با شناسنامه جعلی متعلق به دوستش به ایران بیمارستان جهت کاشت و اهدای تخمک مراجعه کرده است.

در تحقیقات انجام شده از این دختر مشخص شده که یک باندی اقدام به اغفال دختران می کرده و در ازای دریافت یک میلیون تومان آن ها را برای اهدای تخمک به بیمارستان معرفی می کرده است که برخی از افراد این باند دستگیر شده و پیگیری های قضایی در حال انجام است.

بررسی ها مشخص کرده پیش تر نیز اتفاقات مشابهی صورت گرفته است.

گفتنی است، IVF یعنی لقاح خارج رحمی یا باروری در محیط آزمایشگاه که این روش به علت محسناتش در ایران بسیار رواج پیدا کرده است.

منبع: عصرخبر
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ