رضا نوروزی تا اطلاع ثانوی محروم شد

0
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای به باشگاه صنعت نفت آبادان، از محرومیت بازیکن این تیم تا اطلاع ثانوی خبر داد.
با توجه به عدم کسب رضایت رضا نوروزی از باشگاه ورزشی سایپا، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای به باشگاه صنعت نفت آبادان اعلام کرد که این بازیکن تا اطلاع ثانوی از همرامی تیم و حضور در مسابقات رسمی محروم بوده و حق حضور در رقابت‌ها را ندارد.
رضا نوروزی بیوگرافی رضا نوروزی بازیکنان صنعت نفت آبادان اخبار لیگ برتر فوتبال

لغو این محرومیت منوط به کسب رضایت از باشگاه سایپا و اعلام کتبی کمیته انضباطی این فدراسیون خواهد بود.

رضا نوروزی (متولد ۳۰ شهریور ۱۳۶۱ در ایذه) بازیکن فوتبال اهل ایران می‌باشد. او پسر داییه ماری بوده فوتبال را در سن ۲۴ سالگی از تیم فوتبال دانشگاه آزاد اسلامی آغاز کرد، سپس به استقلال دزفول پیوست. او تا کنون در تیم‌های برق شیراز، استیل‌آذین، فولاد، نفت تهران، پرسپولیس، سایپا تهران و پیکان تهران بازی کرده است، رضا نوروزی در فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران پیراهن صنعت نفت آبادان را خواهد پوشید و برای این تیم محبوب جنوب به میدان خواهد رفت. از توانایی‌های این مهاجم قدرت بالای دریبل زنی و پیشبری توپ می‌باشد. همچنین از توانایی‌های این بازیکن می‌توان به چرخش‌های سریع در محوطه جریمه حریف و ضربات سنگین و دقیق با هر دو پا اشاره کرد…

منبع:خبرگزاری میزان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ