همه چیز درباره خدمت سربازی بازیکن پرسپولیس

0
با وجود اینکه مدت‌زمان سربازی نوراللهی هنوز مشخص نشده اما این بازیکن برای سپری کردن بقیه مدت زمان قرارداد خود با پرسپولیس پس از دوران سربازی به این تیم بازخواهد گشت.
با موافقت برانکو ایوانکوویچ احمد نورالهی هافبک این تیم در نیم‌فصل لیگ برتر از این تیم جدا خواهد شد تا برای سپری کردن دوران خدمت سربازی راهی یک تیم نظامی شود.
این در حالی است که نوراللهی ابتدای امسال با پرسپولیس قرارداد ۲ ساله بسته بود که حالا پس از گذشتن نیم‌فصل او یک سال و نیم دیگر با پرسپولیسی‌ها قرارداد خواهد داشت. به همین دلیل نوراللهی پس از گذراندن دوران سربازی مجدداً راهی پرسپولیس می‌شود.
با توجه به اینکه پدر نوراللهی سابقه حضور در جبهه‌های دفاع مقدس را در کارنامه دارد به همین دلیل نوراللهی برای گذراندن دوران سربازی با کسری خدمت روبه‌رو خواهد شد اما اینکه مدت زمان کسری خدمت او چقدر خواهد بود پس از جلسه کمیسیون مشخص خواهد شد.
درباره این بازیکن در حالی گفته می‌شود که مقصد بعدی او تراکتورسازی خواهد بود که هنوز کد محل خدمت برای نوراللهی صادر نشده و پس از صدور دفترچه سربازی و کد محل خدمت این موضوع مشخص خواهد شد هرچند که شانس تراکتورسازی برای حضور این بازیکن بیشتر از سایر تیم‌ها خواهد بود.
با این حساب نوراللهی پس از گذراندن دوران سربازی مجدداً به پرسپولیس برمی‌گردد.

منبع: فارس
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ