خودکشی دانشجو شیرازی در دانشگاه دریانوردی چابهار! +تصاویر

0

رییس حراست دانشگاه دریانوردی چابهار دقایقی پیش از کشف جسدی حلق آویز شده خبر داد.

حلق آویز شده داشنجو در دانشگاه دریانوردی چابهار

محمد نهی مقدم رییس حراست دانشگاه دریانوردی چابهار دقایقی قبل مرگ دانشجو در خوابگاه بهشت این دانشگاه را تأیید کرد و افزود: صبح امروز یک دانشجو در خوابگاه بهشت دانشگاه دریا نوردی چابهار خود را حلقه آویز کرد.

عکس خودکشی خودکشی دانشجو اخبار خودکشی اخبار چابهار

«مقدم» افزود: وی دانشجو ترم سوم مترجمی زبان و اهل شیراز  بوده است که صبح امروز بر اثر حلق آویز شدن جان خود را از دست داده است.

عکس خودکشی خودکشی دانشجو اخبار خودکشی اخبار چابهار

وی تصریح کرد: جسد این دانشجو برای بررسی های بیشتر به مراجع قانونی منتقل شده است.

عکس خودکشی خودکشی دانشجو اخبار خودکشی اخبار چابهار

دانشجوی پسر متولد شیراز به نام (ش.ه) امروز صبح در خوابگاه بهشت دانشگاه دریا نوردی چابهار خودش را حلقه آویز کرد.

رییس حراست دانشگاه دریانوردی چابهار در گفت وگو با روزنامه سیستان و بلوچستان با تأیید مرگ این دانشجو گفت: وی دانشجوی ترم سوم مترجمی زبان و اهل شیراز بوده است که بر اثر حلق آویز کردن جان خود را از دست داده است.

«مقدم» افزود: در بررسی اولیه مشخص شد شکست عشقی عامل خودکشی دانشجوی شیرازی در دانشگاه چابهار بوده است چرا که پس از اطلاع از فوت این دانشجو، یادداشتی در جیب او پیدا شد که روی آن نوشته بود: عشق من را دزدیدند.

وی خاطر نشان کرد: این دانشجو که شاعر نیز بوده است براساس گفته های اطرافیان از روحیه ای حساس برخوردار بوده و علیرغم اینکه از وی دعوت شده بود تا در مراسم شب گذشته دانشگاه شعر خوانی کند اما پس از اعلام اسم وی از سوی مجری، این دانشجو در جلسه حاضر نشده بود.

وی عنوان کرد: طبق گفته هم اتاقی وی، او نیز در شب حادثه در اتاق نبوده است و صبح زمانی که وارد اتاق می شود با چنین صحنه ای رو به رو شده است

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ