راز سقوط مرگبار مرد هوسران در خانه یک زن شوهردار!

0

راز سقوط مرگبار یک مرد از طبقه پنجم ساختمانی در منطقه شمیران‌نو فاش شد.

به گزارش ایران، ساعت ۲۲:۳۰ روز ۲۲ آبانماه یک حادثه مرگبار مشکوک به کلانتری ۱۳۶ فرجام اعلام شد.

با حضور مأمورین کلانتری در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد جوانی حدوداً ۳۰ ساله به نام علیرضا از پشت‌بام یک ساختمان پنج طبقه در منطقه شمیران‌نو به پائین سقوط و فوت کرده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع مرگ مشکوک و به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران  قرار گرفت.

در شرایطی که تصور می‌شد قربانی از پشت‌بام محل سکونتش به پائین پرتاب شده، اما در ادامه مشخص شد که وی در محل دیگری زندگی می‌کند و علت مشخصی برای حضور وی در آنجا وجود نداشته است.

در شرایطی که تمامی شواهد اولیه نشان از وقوع یک حادثه می‌داد، کارآگاهان جنایی با انجام تحقیقات میدانی اطلاع پیدا کردند که قربانی در پشت‌بام ساختمان محل وقوع با یکی از اهالی ساختمان به نام داوود ۳۵ ساله درگیر شده و احتمالاً طی درگیری با داوود، از پشت‌بام به پائین پرتاب شده است، پس برابر هماهنگی با بازپرس پرونده، داوود در همان تاریخ وقوع حادثه دستگیر و جهت انجام تحقیقات به اداره دهم پلیس اگاهی انتقال داده شد.

داوود در اظهارات اولیه به کارآگاهان مدعی شد که در زمان وقوع حادثه در داخل خانه‌اش بوده و هیچ اطلاعی از نحوه مرگ قربانی که یکی از دوستانش نیز بوده، ندارد.

در ادامه رسیدگی به پرونده مرگ مشکوک، کارآگاهان در ادامه تحقیقات خود و بنا بر اظهارات داوود اطلاع پیدا کردند که قربانی از چندی پیش با همسر وی طرح دوستی ریخته و همین موضوع زمینه رفت و آمد علیرضا را به محل ایجاد کرده است. با بدست آمدن این سرنخ‌ها، سرانجام داوود در ساعت ۱۶ روز دوشنبه ۱۵ آذرماه به درگیری منجر به جنایت با علیرضا اعتراف کرد.

داوود در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: از چندی پیش بود که متوجه ارتباط همسرم با علیرضا شدم اما بواسطه روابط فامیلی و خانوادگی سعی در پنهان نگه‌داشتن موضوع داشتم؛ حتی در چندین نوبت نیز به علیرضا اخطار داده بودم تا اینکه از مدتی پیش همسرم به من فشار وارد می‌کرد که از یکدیگر جدا شویم اما من همچنان بواسطه همان ملاحظات خانوادگی همچنان سعی در حفظ زندگی خود داشتم.

او افزود: من و برادرم با دو خواهر ازدواج کرده‌ایم و با یکدیگر باجناق هستیم. اطمینان داشتم که در صورت متارکه از همسرم، این موضوع در زندگی او و همسرش نیز تأثیر خواهد گذاشت و به همین علت با پیشنهاد همسرم مخالفت می‌کردم.

داوود در خصوص شب حادثه نیز به کارآگاهان گفت: از طریق تماس یکی از همسایگان اطلاع پیدا کردم که علیرضا مجدداً به خانه‌ام آمده است. بلافاصله به خانه رفته و شروع به وارسی داخل خانه کردم. علیرضا داخل خانه نبود. به ناگاه متوجه پشت‌بام شدم و به آنجا رفتم. داخل پشت‌بام بود که علیرضا را در حالیکه در پشت یک کولر آبی پنهان شده بود پیدا کردم. با او گلاویز شده بودم که ناگهان پایش به جایی گیر کرد و به علت از دست دادن تعادلش به پائین سقوط کرد.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس اگاهی تهران، با اشاره به این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به مشارکت در درگیری منجر به مرگ قربانی، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس محترم پرونده صادر شد. متهم پرونده نیز جهت انجام تحقیقات تکمیلی و بررسی صحت اظهاراتش در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ