۹۹ ضربه شلاق برای بازیگر مشهور تئاتر به جرم رابطه نامشروع!

0

بازیگر معروف تئاتر که به آزار و اذیت شیطانی همبازی خود متهم شده بود، با حکم دادگاه از این اتهام تبرئه شد.

رسیدگی به این پرونده با شکایت بازیگر زن تئاتر در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران آغاز شد. او به رئیس دادگاه گفت: من مدت‌هاست تئاتر بازی می‌کنم. چندی قبل در یک تئاتر نقش نوعروسی را داشتم و داماد هم یکی از بازیگران معروف تئاتر بود. پس از تمرین و اجرای تئاتر، بازیگر مرد به من ابراز علاقه کرد و مدعی شد قصد ازدواج با مرا دارد. به دلیل این که تصور می‌کردم زوج هنری خوبی خواهیم شد، به پیشنهادش جواب مثبت دادم. هر بار از او می‌خواستم به خواستگاری بیاید، بهانه می‌آورد و می‌گفت بزودی این کار را می‌کند.

وی ادامه داد: هفته گذشته به مسافرت رفتیم. قرار بود شرایط آن شهر را برای اجرای تئاتر بررسی کنیم که مرد جوان در آنجا با تهدید مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. باورم نمی‌شد او این نیت شیطانی را در سر داشته و به بهانه ازدواج مرا فریب داده است. بعد از این ماجرا به تهران بازگشته و شکایتی را مطرح کردم.

با این شکایت پرونده‌ای تشکیل و مرد بازیگر با دستور قضایی دستگیر شد. او در بازجویی منکر اتهامش شد و گفت: من و شاکی، همبازی هم بودیم. بعد از مدتی به او علاقه مند شده و از وی خواستگاری کردم. اما پس از مدتی متوجه شدم اختلافات زیادی با هم داریم و نمی‌توانیم خوشبخت شویم. به همین دلیل به او گفتم از ازدواج منصرف شده‌ام و دیگر نمی‌خواهم با هم ارتباط داشته باشیم. دختر جوان وقتی از تصمیم من با خبر شد، برای انتقام این شکایت دروغ را مطرح کرد تا مرا به دردسر بیندازد. من مرتکب تجاوز به عنف نشدم و اتهام را قبول نمی‌کنم.

پس از تحقیقات تکمیلی، قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شده و با توجه به این که شاکی بدون اجبار و زور با متهم همراه شده بود و دلایل موجود در پرونده، مرد جوان را از اتهام تجاوز به عنف تبرئه و او را به اتهام ارتباط پنهانی به ۹۹ ضربه شلاق محکوم کردند.

با اعتراض شاکی به حکم دادگاه، پرونده به دیوان عالی کشور ارسال شد و قضات دیوان عالی کشور دیروز حکم را تائید کردند.

جام جم

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ