«یتیم خانه ایران» بالاخره میلیاردی شد

0

با تمهیدی که از سوی شورای صنفی نمایش اندیشیده شد فیلم‌های سینمایی در سالن های سینما امکان دیده شدن یافتن اما هنوز بسیاری از صاحبان آثار بر این اعتقاد هستند که سالن های نمایش دهنده تنها چند سانس به فیلم های در حال اکران اختصاص داده اندو مابقی تنها به فیلم هندی سینمای ایران اختصاص یافته است.

حبیب اسماعیلی مدیر دفتر پخش رسانه فیلمسازان مولود درباره فروش فیلم «مشکل گیتی» گفت: فیلم در روزهای سه شنبه و چهارشنبه رشد خوبی داشته و شب گذشته در سالن های آزادی، زندگی و ایران به سانس فوق العاده رسید. متاسفانه تنها سالنی که کامل در اختیار فیلم قرار گرفته سالن سرگروه فیلم (زندگی) است و مابقی سه سانس یا تک سانس در اختیار فیلم است .

جدول فروش فیلمهای درحال اکران جدول فروش فیلم بازیگران یتیم خانه ایران بازیگران سلام بمبئی آمار فروش فیلمها

وی ادامه داد: تاکنون فروش فیلم ظرف ۱۶ روز نمایش که بیشتر آن هم در تعطیلات بود ۲۵۰ میلیون تومان است.

علی سرتیپی درباره فروش فیلم هایی که دفتر فیلمیران پخش آن را برعهده دارد گفت: فیلم سینمایی «سلام بمبئی» تاکنون به فروش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان دست یافته است. فیلم «فروشنده» به فروش ۱۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، فیلم سینمایی «نیمه شب اتفاق افتاد» به فروش ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، «متولد ۶۵» به فروش ۱ میلیارد و ۸۰ میلیون تومان دست یافت.

مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران گفت: فیلم سینمایی «یتیم خانه ایران» با رشد بهتری در هفته گذشته مواجه شد و فروش فیلم هم اینک به ۷۲۰ میلیون تومان رسید که با احتساب ۲۰۰ میلیون تومان از سینما سیار و اکران دانشگاه به ۹۲۰ میلیون تومان فروش دست یافت. در هفته آتی به نظر می رسد فروش بهتری خواهد داشت زیرا در میان دانشگاهیان مورد توجه قرار گرفته است.

دفتر پخش نور تابان فروش فیلم «نفس» را ۹۳۰ میلیون تومان اعلام کرد.

سعید خانی مدیر دفتر پخش نسیم صبا درباره فروش فیلم «لاک قرمز» گفت: خوشبختانه با اقدام شورای صنفی نمایش سالن های سینما نسبت به هفته گذشته افزایش یافت و با این افزایش ما با فروش صددرصدی مواجه شدیم. شب گذشته فروش فیلم در تهران ۳۷ میلیون تومان بود که در کل فروش فیلم به ۱۲۵ میلیون تومان دست یافته است.

مختاری مدیر دفتر پخش هدایت فیلم درباره فروش فیلم «خشکسالی و دروغ» گفت: فیلم با فروش ۱ میلیارد و ۷۲۷ میلیون تومان در تهران و ۹۵۵ میلیون تومان در شهرستان مواجه شد که فروش کل فیلم به رقم ۲ میلیارد و ۶۸۲ میلیون تومان رسید.

فیاض هوشیار مدیر دفتر پخش سیمای مهر درباره فروش فیلم «سیانور» گفت: فیلم هم اینک در تهران تنها ۷ سالن در اختیار دارد و در شهرستان ۲۰ سالن که تاکنون به فروش ۲ میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان دست یافته است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ