سمت بهروز ،پسر پرویز پرستویی در مترو تهران

0

پرویز پرستویی اخیرا به بهانه درج گزارشی در کیهان که از برگزاری جشنواره ای به نام و کام بهرام بیضایی نویسنده و کارگردان خارج نشین کشور انتقاد کرده بود، به حسین شریعتمداری حمله کرده و با لحنی تند و خالی از منطق نوشته: “شما با اسم بردن ازاستاد بیضایی بزرگ نمی‌شوید!”

پرستویی هاله ای دور بهرام بیضایی کشیده که گویا کسی حتی حق حرف زدن درباره او را ندارد! او نوشته: “آقای شریعتمداری! شما می‌دانید راجع به چه کسی حرف می‌زنید؟ واقعا چگونه به خودتان اجازه می‌دهید که در مورداستاد مسلم عرصه ادبیات و نمایش و مدافع فرهنگ پارسی، استاد بهرام بیضایی حرفی بزنید؟”

این بی منطقی پرستویی که ظاهرا کسی حق حرف زدن درباره بیضایی را ندارد، با یک دفاع غیرمنطقی دیگر از او ادامه یافته؛ پرستویی با نام بردن از فیلم سینمایی “روز واقعه” تلاش کرده تا جایگاه بیضایی را یادآوری کند، ولی توضیح نداده است که چگونه ساخت یک فیلم – هرچند پرمحتوا، دینی و تاثییرگذار – دلیل چشم پوشی بر هر اقدام دیگری از طرف کارگردان آن است؟

او توضیح نداده چرا اجرای تئاتر با خواننده هتاک فراری و نیز یک نمایش هتاکانه دیگر را باید به بهانه اینکه این فرد ساخت یک فیلم ارزشی را در کارنامه اش دارد نادیده گرفت.

بهروز پرستویی، پسر پرویز پرستویی سال هاست در واحد مدیریت ارتباطات متروی تهران مشغول به کار است و اخیرا شنیده شده قرار است به پستی بالاتر هم ارتقاء یابد.

مصاحبه پرویز پرستویی مدیرعامل مترو تهران سوابق محمد احمدی بافنده خانواده پرویز پرستویی حمایت پرویز پرستویی بیوگرافی بهروز پرستویی بیوگرافی بهرام بیضایی اینستاگرام پرویز پرستویی

ماجرا از این قرار است که محمد احمدی بافنده، مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران که کمتر از ۷ ماه پیش به این سمت منصوب شده، پسر خود را در یک ارتقاء ناگهانی به عنوان رییس یک اداره برگزید. پس از این انتصاب، پسر احمدی بافنده، بهروز پرستویی را به عنوان مشاور خود برگزید.

اما آنچه قابل تامل است اینکه اخبار دریافتی حکایت از آن دارد که بهروز پرستویی جانشین پسر مدیرعامل مترو و رییس اداره مذکور خواهد شد. همزمان اخباری از انتصاب او به قائم مقامی معاونت ارتباطات مترو هم به گوش می رسد.

پرستویی اندکی قبل از انتخابات ۹۲، در همایش حامیان قالی باف هم شرکت کرد. هرچند او در همان مراسم اعلام کرد که نمی دانسته قرار است به همایشی انتخاباتی بیاید اما با تعریف و تمجید از قالی باف، اهداف برگزارکنندگان همایش را به طور کامل تامین کرد. پرستویی گفت: به آقای قالی باف ارادت دارم؛ البته وی کارهایی را در رابطه با رزمندگان انجام داده است که دوست ندارد مطرح شود. او گفت: بعد از مطالعه کتاب بابانظر فهمیدم که قالی باف در طول هشت سال دفاع مقدس در جبهه‌ها نیز شهردار بوده است.

در نهایت خدمات متقابل پرستویی و شهرداری تهران اخیرا به ارتقای قریب الوقوع پسر او در مترو منجر شده و باید منتظر ماند و دید در هفته های آتی این رابطه چگونه ادامه خواهد یافت.

منبع : صراط نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ