فروش گوشی موبایل ضدآب، ضدضربه و ضد سرما و گرما + عکس

0

به گزارش ساتین به نقل از فارس، عرضه گوشی‌های هوشمند ضدآب و ضدگرد و غبار همچنان رو به‌پیشرفت است و آخرین مدل از این محصولات با نام Cat B100 در نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی CES 2014 به نمایش درآمده است.

این گوشی هوشمند مانند مدل قبلی خود موسوم به B15 به گونه‌ای ساخته شده است که می‌تواند بین عمق ۱.۸ تا یک متری آب به مدت ۳۰ دقیقه باقی بماند و مشکلی برای آن ایجاد نشود.

این گوشی هوشمند همچنین به گونه‌ای طراحی شده است که می‌تواند از دمای منفی ۲۵ درجه تا مثبت ۵۵ درجه سانتی‌گراد بدون مشکل به فعالیت خود ادامه دهد.

محصول جدید شرکت Cat شامل نمایشگر ۲.۲ اینچی از نوع QVGA می‌شود و برای آن پردازنده MediaTek 6276W و قابلیت پشتیبانی از شبکه مخابراتی ۳G در نظر گرفته شده است.

مشخصات گوشی موبایل ضدآب قیمت گوشی Cat B100 فروش گوشی موبایل ضدآب فروش گوشی ضدضربه

این گوشی هوشمند ضدضربه همچنین دوربین دیجیتالی ۳ مگاپیکسلی دارد و همراه با ۶۴ یا ۱۲۸ مگابایت حافظه داخلی به دست کاربران می‌رسد که البته می‌توان از طریق کارت microSD حافظه آن را افزایش داد.

گوشی B100 مبتنی بر استاندارد IP67 ساخته شده است و شامل باتری ۱۱۵۰mAh می شود که می‌تواند در هنگام استفاده و تماس تلفنی به مدت ۱۰ ساعت انرژی را در خود نگه دارد. طول‌، عرض و ضخامت این گوشی مقاوم به‌ترتیب ۱۲۳، ۵۶ و ۱۷.۵ میلیمتر اعلام شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ