ابرام چرخی کیست؟ +عکس یادگاری علی دایی با ابرام چرخی

1

ابرام چرخی کیست؟

ابرام چرخی چهره‌ای است که هر روز در تمرین استقلالی‌ها حاضر می‌شود. او کلا با بقیه آدم ها فرق می‌کند و آزاد است که در تمرینات هر جا می‌خواهد برود و هر کاری می‌خواهد بکند.

ابرام به راحتی وسط زمین چمن حاضر می‌شود و گاهی اوقات به بازیکنان دستورات تاکتیکی هم می‌دهد!

بیوگرافی علی دایی بیوگرافی ابرام چرخی اینستاگرام علی دایی

چرا ابرام چرخی؟

چرخی لقبی است که برای ابرام گذاشته‌اند. او در زمان حرف زدن، هر چند دقیقه یک بار دور خودش چرخ می‌زند. به همین دلیل است که به او لقب ابرام چرخی داده‌اند.

خیلی‌ها می‌گویند ابرام چرخی از کودکی بیماری‌ای دارد که رفتارهایش را تا حدودی غیرعادی کرده با این وجود بازیکنان استقلال با طعنه درباره او می‌گویند: «او از همه ما سالمتر است!»
ابرام از همه آتو داره!

ابرام چرخی هر چند سوژه خنده استقلالی‌هاست اما زیاد قاطی شدن او با بازیکنان باعث شده تا او از همه یک آتویی داشته باشد و حتی در مواقعی که کارش گیر می‌کند، آنها را به لو دادن تهدید می‌کند! همین شده که کسی کاری به کار ابرام ندارد و او روز به روز معروفتر می‌شود.

من ابرام چرخی‌ام

یکی از نزدیکان استقلال خاطره جالبی از او تعریف می‌کند. او می‌گوید: «یک بار ابرام یک ماشین دربست گرفته و وقتی به مقصد رسیده به راننده کرایه نداده است. او در توجیه این رفتارش عکس‌العمل جالبی داشته. او به راننده گفته: «مگه نمی‌دونی من کی‌ام؟! من ابرام چرخی معروفم!»
ابرام چرخی ثروتمند

هر چند مهمترین منبع درآمد ابرام چرخی پول‌هایی است که از فوتبالیست‌ها می‌گیرد اما او به واسطه ارثیه بالایی که برایش باقی مانده صاحب چند دهنه مغازه در منطقه عبدل آباد است. با این وجود او کاری به این چیزها ندارد و با پول‌هایی که از طریق بازیکنان به دست می‌آورد زندگی‌اش را می‌چرخاند.
منبع: تماشا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. سمیرا می گوید

    ابرام چرخی واقعا دیوونه است . نمیدونم چرا اینقدر معروف شده . یک بار رفتم پیش نایب رییس فدراسیون تا مرخصی بگیرم گفتم عموم فوت کرده باید برم شهرستان.اینم نشسته بود پیش نایب رییس برگشت گفت بار چندمشه فوت کرده ؟
    یکبارم تو فدراسیون وضو گرفته بود مثلا میرفت نماز بخونه با جورابش صورتشو خشک کرد . در برخورد اول طوری حرف میزد فکر میکردی که یه ادم معولیه بعدش حرکاتش نشون میداد که مشکلی هست