رقص مهمانداران در پرواز مالزی به تهران (شادترین پرواز ایرانی) +عکس

0

چند روزی است که سرمهماندار هواپیمایی کوآلالامپور فیلمی را با نام شاد ترین پرواز ایرانی در یوتیوپ پخش کرده است که در برخی از کانال های تلگرامی هم بازخورد زیادی داشته به حدی که فقط در یکی از شبکه های مجازی در کمتر از یک ساعت ۱۰۰ هزار بازدید داشته است!

ماجرای فیلم نشان از رقص مهمانداران هواپیمایی ایر آسیا با مسافران ایرانی است که در داخل هواپیما انجام شده است.

در پرواز کوآلالامپور به تهران که در هفته گذشته توسط شرکت ایر آسیا و شماره پرواز ۷۷۶ انجام شده است در حالی که مسافران حدود ساعت ۱۶ عصر سوار بر هواپیما می شوند بعد از گذشت چند ساعت و در تاریکی شب که احتمالا به آسمان ایران رسیده اند با دعوت مهمانداران هواپیما بلند شده و در میانه صندلی های هواپیما همراه با مهمانداران می رقصند.

هواپیمایی ایر آسیا مهماندار هواپیما مهماندار زیبا عکس رقص مختلط رقص در هواپیما

هواپیمایی ایر آسیا مهماندار هواپیما مهماندار زیبا عکس رقص مختلط رقص در هواپیما

پخش آواز ایرانی و شاباش دادن ایرانیان به مهمانداران اوج وقاحت و بی قانونی را توسط این شرکت هواپیمایی و خدمه آن نشان می دهد.

هواپیمایی ایر آسیا مهماندار هواپیما مهماندار زیبا عکس رقص مختلط رقص در هواپیما

بدون شک حتی اگر این هواپیما به مرز هوایی ایران هم نرسیده باشد طبق قانون مجاز به چنین هنجار شکنی  و تلاش برای رقصاندن مسافران نبوده است!

شبکه های خارجی از این اقدام به عنوان تمایل ایرانیان به داشتن آزادی البته از نوع بی قید و شرطش خبر داده اند.

گفتنی است پیش از این نیز یک مهمانداران یکی از پرواز های آسیایی در پرواز به ایران پوشش اسلامی زنان را به سخره گرفته بودند و در پرواز دیگری از اروپا هم بدون حجاب وارد خاک ایران شده بودند که تاکنون برخورد در خوری در این زمینه صورت نگرفته است.

اما رقص آن هم به این شکل در پرواز مالزی به تهران تاکنون سابقه ای در پروازهای خارجی نداشته و بدون تردید اوج وقاحت و بی قانونی در پرواز های خارجی را نشان می دهد.

Happiest Persian Flight Ever

منبع : شهدای ایران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ