مسابقه بزرگ «آب و آتش» در شبکه نسیم +زمان پخش

1

تهیه کننده برنامه تلویزیونی “آب و آتش” از آغاز پخش این برنامه خبر داد و گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، مسابقه “آب و آتش” از فردا روی آنتن شبکه نسیم می رود و رقابت مردان ورزشکار برای کسب جایزه ١٠٠ میلیون تومانی به نمایش گذاشته می شود.

شبکه نسیم دریاچه چیتگر جدول پخش شبکه نسیم ثبت نام مسابقه اب و اتش

غلامرضا بختیاری، افزود: مسابقه آب و آتش در دو مرحله آبی و یک مرحله خاکی در کنار دریاچه چیتگر تصویربرداری شده، مراحلی که هر کدام چند مانع بزرگ را در خود جای داده و فضا را برای گذر شرکت کنندگان مهیج کرده بود.

وی با اشاره به پخش این برنامه در روزهای زوج، خاطر نشان کرد: ۴ گروه ۴ نفره، هر شب مهمان این برنامه تلویزیونی هستند.

تهیه کننده برنامه تلویزیونی ” آب و آتش” در ادامه افزود: شرکت کنندگان جز ۴ هزار ثبت نامی اولیه مسابقه هستند و بعد از گذر از مراحل مختلف تست های ورزش و آمادگی جسمانی، مجوز حضور در برنامه را پیدا کرده اند.

غلامرضا بختیاری با اشاره به اینکه این مسابقه در هر مرحله موانع مختلفی را بر سر راه خود دارد که طی کردن هر یک از آنها، امتیاز بالایی را به گروه های شرکت کننده اختصاص می دهد، گفت: در پایان امتیازهای شرکت کنندگان در مراحل مختلف جمع زده می شود و گروه برنده بعد از دریافت ۲۰ میلیون ریال هدیه نقدی، شانس حضور در مرحله نیمه نهایی و کسب جایزه یک میلیارد ریالی را پیدا می کند.

گفتنی است مسابقه تلویزیونی “آب و آتش” از شنبه ٢٠ آذرماه، روزهای زوج ساعت ٢١ از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. شریف فر می گوید

    با سلام و عرض ادب دارم خدمت مدیر برنامه آب و آتش
    لطفاً در مسابقات آینده مرا در برنامه آب و آتش به اشتراک بگذارید . چون من قول میدم بهترین رتبه رو کسب میکنم ، قول