علی مطهری نوبر نماینده‌ های مجلس!

0

به گزارش ساتین ، ایسنا نوشت :نماینده مجلسی که عضو فیس‌بوک باشد و در دفتر کارش شنود کار بگذارند و سایتش را فیلتر کنند نوبر است. این آقای علی مطهری مثل پدر خدا بیامرزش همه چیز را جدی می‌گیرد. مثلا فکر می‌کند حقوق مردم خیلی مهم است و حتی حق یک نفر نباید پایمال شود. استاد شهید هم همین‌طور بود. مسائل آن‌قدر برایش جدی بودند که آخر جانش را در راه عقیده‌اش داد. آن‌هایی که خطاب به علی مطهری می‌گویند گیرم پدر تو بود فاضل، از فضل پدر تو را چه حاصل، بدانند که اتفاقا او از فضل همان پدر است که زبانی سبز و سری سرخ دارد.

اما سایت آقای علی مطهری که از چند شب پیش فیلتر شده سرشار از محتوای مجرمانه است. کافی است چند دقیقه همان صفحه اول سایت ایشان را ببینید تا متوجه بشوید آقای مطهری از صبح تا شب در حال ارتکاب جرم است، آن هم چه جرم‌هایی، جرم‌هایی مثل: متن کامل نامه علی مطهری به حسین شریعتمداری، بیانیه علی مطهری درباره نتیجه ماجرای شنود و سخنی با آیت‌الله جنتی!

آقای مطهری در فیس‌بوک هم نوشته‌اند: در بیابان گر به شوق کعبه خواهی زد قدم، سرزنش‌ها گر کند خار مغیلان غم مخور! به نظرم آقای مطهری برای توضیح درباره همین یک بیت که شده باید امشب را مهمان اوین باشد و بگوید منظورش از خار مغیلان چه بوده است. وقتی می‌گویم ایشان آدم عجیبی است، برای همین است. شما یک نماینده دیگر نام ببرید که با خار مغیلان کار داشته باشد. نیست. همین آقای مطهری است که هر چند وقت یک بار ساز مخالف می‌زند و کاسبی برخی را بر هم می‌زند. راستی می‌دانید برخی کاسب چه هستند و کسب‌شان چیست؟

باقی بقای‌تان!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ