دستگیری فوتبالیست تهرانی به خاطر قتل آیدا در اتاق خواب +عکس

0

قاتل فراری که در یک درگیری خانوادگی همسر خود را تا حد مرگ کتک زده بود، بعد از چند ماه زندگی مخفیانه دستگیر شد. این مرد سابقه بازی در تیم فوتبال سابق کشاورزی تهران را داشته است.

قتل همسر فساد جنسی فوتبالیست ها عکس قاتل اخبار جنایی

در تاریخ هفدهم فروردین سال جاری از طریق مرکز فوریت های پلیسی کشف جسدی در طبقه دوم یک مجتمع مسکونی در خیابان زرکش به کلانتری ۱۲۷ نارمک اعلام شد .

با حضور مأموران و تیم تحقیقاتی در محل حادثه مشخص شد هویت جسد متعلق به خانم ۲۹ ساله بنام آیدا است که جسدش در داخل اتاق خواب ، در حالیکه آثار کبودی بر روی گردنش بود به طرز غم انگیزی به قتل رسیده بود.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع “قتل عمـد” و به دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

در تحقیقات اولیه ، کارآگاهان به مطلع شدند که یکی از همسایگان مقتول در همان روز جنایت متوجه صدای درگیری بین مقتول و همسرش از داخل خانه شان و جهت پیگیری علت درگیری به سراغ مقتول رفته اما او پاسخگوی زنگ زدن هایش نمی داد، در ادامه با اعضای خانواده ی آیدا تماس گرفته و موضوع را به آنها اطلاع داده است.

پس از حضور اعضای خانواده ی آیدا و پاسخ ندادن او به تماس های پی در پی اعضای خانواده اش ، در آخر موضوع به آتش نشانی اطلاع داده شده است و با حضور مأموران ایستگاه آتش نشانی در محل و ورود آنها به داخل خانه ، جسد بی جان آیدا در کف خانه اش کشف می شود.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در بازرسی دقیق از محل ارتکاب جنایت موفق به پیدا کردن دست نوشته ای با دست خط همسر مقتول بنام رضا ۳۹ ساله شدند که در همسر آیدا به جنایت اعتراف کرده بود و انگیزه قتل را دخالت اعضای خانواده همسرش در زندگی شخصی شان عنوان کرده بود.

کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که “رضا” و “آیدا” پیش از ازدواج با یکدیگر رابطه فامیلی داشتند و حدود دو سال پیش با هم ازدواج کرده بودند و در این مدت رضا با موتور در یک رستوران مشغول کار بوده است و طی این مدت با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کرده که همین موضوع باعث اختلاف بین این دو شده است.

در ادامه ی تحقیقات پلیسی ، کارآگاهان موفق به شناسایی دقیق موتورسیکلت رضا شدند و با توجه به اهمیت موضوع دستور توقیف موتورسیکلت به همراه دستگیری سرنشین آن در سیستم جامع پلیس آگاهی ثبت شد .

سرانجام در تاریخ بیست دوم آذر ماه سال جاری مأموران گشت پلیس آگاهی تهران بزرگ، موفق به شناسایی موتورسیکلت رضا در محدوده خیابان امام خمینی(ره) می شوند و بلافاصله به راکب موتور و سرنشین آن دستور ایست می دهند، اما متهم تحت تعقیب اقدام به فرار از دست ماموران می کند.

متهم با وجود ترافیک خیابان های سطح شهر ، اینبار با پای پیاده به فرار خود ادامه می دهد که در آخر توسط مأموران دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل می شود .

“رضا . الف” پس از شناسایی دقیق از سوی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران ، صراحتا به ارتکاب جنایت و قتل همسرش اعتراف کرد ؛ وی در اعترافاتش به کارآگاهان گفت : “با همسرم نسبت فامیلی دارم و مدت دو سال است که با یکدیگر ازدواج کردیم ؛ این اواخر همسرم به دلایل مختلف به ویژه شغلم ، دائما به من ایراد و اشکال می گرفت و همین موضوع زمینه آغاز مشاجرات و درگیری ما دو نفر بود ؛ همسرم هر روز با دوستانش بیرون می رفت تا اینکه روز حادثه بر سر همین موضوع با یکدیگر درگیر شدیم ؛ او از من خواست تا به سرکار رفته و به نوعی قصد داشت تا مرا از خانه بیرون کند اما من به حرف های او گوش نکردم ، داخل اتاق رفتم و مشغول استراحت کردن شدم. ناگهان آیدا مقداری آب به روی من پاشید و دوباره خواست تا از خانه بیرون بروم و همین اتفاق قتل باعث کلید خوردن قتل همسرم شد.درگیری مان ادامه داشت که آیدا می خواست با سر و صدا کردن از منزل خارج شود

که من از پشت سر ، او را گرفتم و در حالیکه گردنش را فشار می دادم به داخل اتاق خواب کشاندم . بعد از چند ثانیه متوجه شدم که دیگر صدایی از آیدا نمی آید ؛ پس از اطمینان از مرگ آیدا ، نامه ای نوشتم و به سرعت خانه را ترک کردم و در این مدت نیز با هیچ کدام از اعضای خانواده ، دوستان و بستگان خود نیز ارتباط نداشتم ؛ پس از فرار ، با هویت جعلی در یک رستوران در منطقه پاچنار به عنوان پیک موتوری مشغول کار کردن شدم تا اینکه توسط گشت آگاهی شناسایی و دستگیر شدم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ