هلاکت (ملنگ نهتانی) بزرگترین شرور مسلح زاهدان در عملیات ضربتی پلیس

0

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از هلاکت بزرگترین شرور و تروریست مسلح معروف زاهدان در عملیات تعقیب و گریز پلیس خبرداد.

به گزارش ایسنا، سردار رحیمی در تشریح این خبر، اظهارداشت: ماموران انتظامی سیستان و بلوچستان از طریق منابع خبری و نیز اقدامات اطلاعاتی از تردد شرور معروف منطقه به نام “امان الله” معروف به “ملنگ نهتانی” از مسیر “گرافه و تل سیاه” مطلع شدند.

وی افزود: بلافاصله تیم های ویژه عملیاتی از یگان تکاوری، ۱۰۵ نصرت آباد با محوریت فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان به محل اعزام و پس از گشت زنی در مسیرهای فرعی و منتهی به روستاهای اطراف، طرح کمین را اجرا کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد:  در این حین، ماموران با مشاهده یک دستگاه خودروی تویوتا که با سرعت زیاد، در حرکت بود، به آن ظنین شده و با استفاده از علائم هشدار دهنده، دستور ایست صادر کردند اما راننده خودرو بدون اعتنا به هشدار پلیس اقدام به تیراندازی کردند که با آتش کوبنده ماموران مواجه شدند.

سردار رحیمی از هلاکت “امان الله” و دستگیری همراه وی به نام ” نعمت اله” در این عملیات خبرداد و گفت: در بازرسی از خودرو، دو قبضه اسلحه کلاش، هشت تیغه خشاب، ۱۷۱ تیرجنگی کلاش، یک دستگاه دوربین شکاری حرفه ای، یک جفت پلاک جعلی و سه دستگاه موبایل کشف شد.

براساس گزارش سایت پلیس، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: “امان الله” معروف به “ملنگ نهتائی” بزرگترین شرور و ترویست مسلح معروف زاهدان بود که تحت عنوان ” سرهنگ” از سال ۱۳۶۵ اقدام به شرارت، ربایش، گروگان گیری و عامل شهادت و اسارت ۷۵ نفر از کارکنان خدوم ناجا ( ژاندارمری، کمیته انقلاب اسلامی) و سپاه پاسداران کرده بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ