پرند عزیزی ، داور دادگاه بین المللی ورزش شد +عکس

0

به دنبال مکاتبات و پیگیریهای لازم از سوی کمیته ملی المپیک و با موافقت دبیر کل (CAS)، خانم پرند عزیزی بعنوان نخستین زن ایرانی بعنوان یکی از داوران دادگاه بین المللی حکمیت ورزش انتخاب شد.

به گزارش کمیته ملی المپیک، پس از مکاتبات لازم از سوی کمیته ملی المپیک و ارسال مدارک کافی،دبیر کل دادگاه حکمیت ورزش(CAS) طی نامه ای به کمیته ملی المپیک کشورمان،ضمن تایید مدارک ارسالی خانم پرند عزیزی از سوی کمیته، وی را بعنوان یکی از داوران دادگاه بین المللی حکمیت ورزش انتخاب کرد.
ورزش بانوان بیوگرافی پرند عزیزی

این برای نخستین بار است که یک زن ایرانی بعنوان یکی از داوران دادگاه حکمیت ورزش (CAS) انتخاب می شود.

دادگاه بین المللی حکمیت ورزش (CAS) دادگاهی است برای حکمیت در رشته های مختلف ورزش جهان که مقر آن در لوزان سوئیس بوده و به اختلافات ورزشی رسیدگی می کند.

کمیته ملی المپیک ضمن آرزوی موفقیت برای نخستین زن ایرانی حاضر در دادگاه حکمیت ورزش جهان(CAS) این موفقیت را به جامعه ورزش کشور بخصوص بانوان تبریک می گوید.

پرند عزیزی رییس کمیته انضباطی فدراسیون و دارای تحصیلات وکالت از آلمان است

پرند عزیزی که دانشجوی دوره دکترای حقوق ورزشی دانشگاه کلن آلمان بود، هم اینک در دانشگاه یو کی ام مالزی تحصیل می کند اما عجیب اینکه این خانم یک سوارکار حرفه ای است که سر از فدراسیون والیبال درآورده است در صورتی که شرایط و ویژگی های این ۲ ورزش کاملاً از یکدیگر متفاوت است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ