خنده مطهری به گاف مصطفی کواکبیان

1

زمانی که تریبون کواکبیان برای تذکر در دقایق پایان مجلس باز شد، او به جای تبریک آزاد سازی حلب سوریه، آزادسازی حله عراق را تبریک گفت که موجب خنده مطهری شد.

به گزارش خبرآنلاین، سخنان ضد ایرانی نخست وزیر انگلیس، نکته ای بود که در نطق و تذکر برخی از نمایندگان مجلس مورد توجه قرار گرفت.
علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی با اشاره به اظهارات نخست وزیر و وزیر خارجه انگلیس گفت:  سخنان این افراد نشان داد که خباثت، ماهیت سردمداران این کشور است و آنها شایستگی روابط در سطح سفیر را با جمهوری اسلامی ایران را ندارند زیرا سیاست‌های خصمانه با بالاترین سطح روابط دیپلماتیک همخوانی ندارد.

همچنین احمد سالک در تذکری نسبت به صحبت های ضد ایرانی نخست وزیر انگلیس واکنش نشان داد: صحبت های نخست وزیر انگلیس خبیث که غرض آلود بوده است و یک غرش برای اعلام حضور در صحنه است. در همین راستا از آقای ظریف اقداماتی را برای بستن لانه جاسوسی انگلیس خبیث انجام دهد.
سوابق مصطفی کواکبیان اصلاح طلبان چه کسانی هستند

*کواکبیان حله را آزاد کرد!

همچنین مصطفی کواکبیان در تذکری به اشتباه تبریک آزادسازی حلب سوریه را آزادسازی حله (عراق) اعلام کرد که در ادامه مطهری، با چندین بار تکرار و خنده این موضوع را اصلاح کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. علی می گوید

    کوکبیان لیاقت اداره کردن روزنامه زرد خوشو نداره چه برسد به نمایندگی مغرش پوکیده و اونوری فکر میکنه.