مراسم ازدواج عروس و داماد عجیب + عکس

2
یک عروس و داماد چینی در مراسم عروسی‌شان اقدام جالبی انجام دادند که مهمانان را شوکه کرد.
عروس که فکر می‌کرد اضافه وزن زیادی دارد و اگر لباس عروسی بپوشد، چاق‌تر به نظر می‌رسد ایده متفاوتی به ذهنش رسید و آن را با همسرش در میان گذاشت. ایده او این بود که در روز عروسی، آنها جایشان را با هم عوض کنند و عروس لباس داماد را بپوشد و داماد لباس عروس را. این ایده عملی شد و ورود عروس و داماد به سالن با صدای خنده و قهقهه مهمان‌هایی همراه شد که اصلا انتظار چنین صحنه‌ای را نداشتند.
عکس عروس و داماد عروسی جالب عروس و داماد عجیب زیباترین لباس عروس زن چینی اخبار چین

عکس عروس و داماد عروسی جالب عروس و داماد عجیب زیباترین لباس عروس زن چینی اخبار چین

داماد در مصاحبه‌ای، دلیل این کارش را این‌گونه بیان‌کرد: «نامزدم فکر می‌کرد خیلی چاق است و لباس عروسی او را چاق‌تر نشان می‌دهد. برای همین به من پیشنهاد کرد لباس‌هایمان را با هم عوض کنیم. من هم که می‌خواستم با این کار عشق و علاقه‌ام را به او نشان دهم، پیشنهادش را پذیرفتم. امیدوارم در ادامه زندگی هم همین‌طور به دیدگاه‌های یکدیگر احترام بگذاریم.» این عروس و داماد چینی سال ۲۰۱۱ با یکدیگر آشنا شدند و یک هفته پیش با هم ازدواج کردند.

  عکس عروس و داماد عروسی جالب عروس و داماد عجیب زیباترین لباس عروس زن چینی اخبار چین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. arantouch می گوید

    چقدر خلاق!!!!!!!!!
    جدیدا مطالب عجیب و غریب زیادی می شنویم که باعث شگفتی ادم میشه

  2. 阿里 می گوید

    * رئیس‌جمهور چین خطاب به ایران : خود را برای “مرگ بر چین” نیز آماده کنید.

    *تلاش صهیونیست‌ها برای انتقال قدرت اقتصادی از آمریکا به چین
    وی در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه و طرح شبکه پنهان صهیونیستی در عرصه اقتصادی اشاره کرد و افزود: شبکه تارعنکبوتی صهیونیزم جهانی امروز به دنبال این است که قدرت اقتصادی را از آمریکا به سمت چین سوق بدهد. من این مطلب را ۲ سال پیش گفته‌ام. برای صهیونیست‌ها قدرت اقتصادی و رسانه دو اصل حیاتی است که باکمک آن سعی دارند اوضاع جهان را به دست بگیرند.

    * در آینده نزدیک از هر ۴ نفر در دنیا ۲ نفر یا چینی‌اند یا هندی
    این پژوهشگر حوزه صهیونیزم تشریح کرد: باتوجه به رشد جمعیتی آینده که در چین و هند اتفاق خواهد افتاد، از هر ۴ نفر دنیا دو نفر چینی یا هندی خواهند بود. انسان‌هایی که در این دو کشور هستند سطح توقعاتی بسیار پایین دارند، بنابراین در این شرایط اقتصادی کسی توان رقابت با چین را نخواهند داشت. امروز جاسوس‌های یهودی و چین در حال انتقال تکنولوژی به چین هستند و چینی‌ها امروز از صفر تا صد کالاها و مایحتاج مردم جهان را می‌سازند.

    * رئیس‌جمهور چین گفته بود در آینده منتظر “مرگ بر چین” ایرانی‌هاست
    رائفی‌پور یادآور شد:یکی از نمایندگان مجلس در گذشته که به چین سفر داشته است، نقل می‌کرد که با رئیس جمهور چین دیداری داشتند؛ او از نماینده ما پرسید شما برای چه مرگ بر استکبار و آمریکا می‌گویید؟ نماینده ما گفت برای اینکه آنها ظالم هستند و حقوق مستضعفان را پایمال می‌کنند و انسان‌ها را استعمار می‌کنند. رئیس‌جمهور چین با تعجب گفت: خود را برای مرگ بر چین نیز آماده کنید.

    * اگر به سمت خرید کالاهای ایرانی نرویم به مشکلات بسیاری برمی‌خوریم
    وی متذکر شد: اینکه رهبر انقلاب تذکر می‌دهند که باید مردم به سمت خرید کالاهای ایرانی بروند بی‌حکمت نیست، اگر به این سمت نرویم در آینده مشکلات بسیاری خواهیم داشت.
    * برده‌گیری جدید از مردم چین و هند در راه است / ارتباط فیلم ۲۰۱۲ با توطئه‌های صهیونیست‌ها

    این مدرس دانشگاه با اشاره به فیلم ۲۰۱۲ که حاوی مطالبی عمیق از برنامه شبکه صهیونیستی است گفت: مسائلی که گفتم کاملا این در این فیلم به نمایش درآمده است که با غرق شدن دنیا در طوفان، ناوهای چینی از خطر در امان می‌مانند و تمام اقتصادهای دیگر حتی آمریکا نابود می‌شوند؛ برنامه این است که در بحث اقتصادی چین باید تبدیل به ابرقدرت اقتصادی دنیا شود و این یک برده‌گیری جدید از مردم چین و هند است که بدین ترتیب سعی دارند بر حکومت دنیا خواهد داشت.
    رائفی‌پور ادامه داد: این در حالی است که سربازهای چینی برخلاف سربازان آمریکایی ارزش چندانی ندارند، زیرا اگر در آمریکا عده‌ای از مردم بمیرند مردم سریعا واکنش می‌دهند اما این شبکه صهیونیزم در جایی انگشت گذاشته‌اند که بسیار حساس است.
    وی افزود: شبکه جهانی صهیونیزم برای چین و هند برنامه‌های مفصلی داشته‌اند و قرار بود تا سال ۲۰۱۲ به نتیجه برسن، اما تا حدودی شکست خورده و متوقف شدند ولی هنوز پیگیر هستند.

    * ایران تنها کشوری است که در مقابل نظم نوین جهانی ایستاده است
    این پژوهشگر حوزه صهیونیزم در پاسخ به این سوال که نقش ایران در این اوضاع چیست، اظهار داشت: ایران تنها کشوری است که امروز در مقابل روند نظم نوین جهانی شبکه صهیونیسم ایستاده است. ایران بر اساس ایدئولوژی خود امروز خطرناک‌ترین سد برای صهیونیست‌ها است.

    * «نه‌ شرقی، نه غربی» پاشنه آشیل صهیونیست‌هاست
    رائفی‌پور گفت: بسیاری از ایده‌ها و تفکرات دیگر مانند کمونیسم، لیبرالیسم و.. در مقابل تفکر صهیونیسم توان مقابله نداشته‌اند، اما شعار و ایده «نه شرقی و نه غربی» که امام خمینی(ره) و جمهوری اسلامی آن را مطرح کرد پاشنه آشیل صهیونیست‌هاست و آنها را خواهد شکست.