کیک تولد رامبد جوان در خندوانه شب یلدا ۹۵ +عکس

0
نخستین قسمت از فصل چهارم برنامه تلویزیونی “خندوانه” سه شنبه ۳۰ آذر برابر با شب یلدا میهمان مخاطبان تلویزیون در شبکه نسیم می شود.

در فصل چهارم این برنامه پرمخاطب تلویزیونی، بخش های ویژه ای برای مخاطبان در نظر گرفته شده ،‌ که یکی از این بخش ها مربوط به حضور نیما شعبان نژاد شخصیت محبوبی است که حضورش در فصل سوم “خندوانه” با استقبال خوبی از سوی بینندگان رو به رو شد.

 مهمانان خندوانه جدول پخش شبکه نسیم بیوگرافی نیما شعبان نژاد بیوگرافی رامبد جوان بیوگرافی استاد کاظم کهنمویی خندوانه اینستاگرام رامبد جوان اینستاگرام خندوانه اینستاگرام جناب خان
با توجه به اینکه اول دی ماه سالروز تولد ۴۵ سالگی رامبد جوان هم محسوب می شود، قرار است در ویژه برنامه شب یلدای “خندوانه” کیک تولدی به شکل هندوانه و با شکل و شمایل برنامه “خندوانه” مقابل این هنرمند قرار بگیرد و او به مناسبت آغاز فصل چهارم “خندوانه” و همچنین سالروز تولدش ،‌ شمع های این کیک را فوت کند.

از سوی دیگر و با در نظر داشتن حرف ها و حدیث هایی که درباره حضور عروسک “جناب خان” در سری جدید برنامه تلویزیونی “خندوانه” صورت گرفته ،‌ تا این لحظه هنوز مشخص نیست که آیا این عروسک دوست داشتنی در سری جدید این برنامه شبانه حضور پیدا می کند یا خیر؟!

به طور یقین یکی از دلایل موفقیت برنامه “خندوانه” حضور عروسک “جناب خان”، واژه های مخصوص به این عروسک و ترانه های محلی است که او در این برنامه می خواند اما سعید سالارزهی کارگردان مجموعه “کوچه مروارید” نیز در این خصوص نگرانی هایی دارد.

سالارزهی معتقد است حضور مداوم “جناب خان” در یک برنامه روتین ممکن است محبوبیت این عروسک را از بین ببرد اما از سوی دیگر او می گوید درباره ابعاد مالی حضور این عروسک در برنامه “خندوانه” نیز با او صحبتی نشده است و او در مدت زمان دو سالی که “جناب خان” با این برنامه روی آنتن بود‌، به احترام علاقه مردم به این شخصیت،‌ از مسائل مالی این قضیه چشم پوشی کرده است.

 مهمانان خندوانه جدول پخش شبکه نسیم بیوگرافی نیما شعبان نژاد بیوگرافی رامبد جوان بیوگرافی استاد کاظم کهنمویی خندوانه اینستاگرام رامبد جوان اینستاگرام خندوانه اینستاگرام جناب خان
همچنین از نکات مهم در سری جدید”خندوانه” برگزاری مسابقه “خنداننده شو ” برای انتخاب بهترین خنداننده از میان مردم است.
در این مسابقه هر شخص می تواند یک کمدی کوتاه اجرا و آن را به برنامه ارسال کند. این مسابقه در دو مرحله داوری شده و در نهایت ۱۶ منتخب در استودیوی “خندوانه” به رقابت می پردازد.

در حالی که تنها یک روز تا آغاز فصل چهارم برنامه پر بیننده “خندوانه” زمان باقی مانده،‌ باید دید رامبد جوان و گروه همکارش چه برنامه هایی را برای مخاطبان تلویزیون تدارک دیده اند و آیا “جناب خان” باز هم میهمان مخاطبان شبکه نسیم می شود یا خیر؟!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ