پیامهای عاشقانه راحله به مدیر، آبرو ریزی هولناکی به پا کرد!

0

چندی پیش زن جوانی به نام راحله پای در پلیس فتای آبادان گذاشت و از سناریوی  پرده برداشت که باعث بی آبرویی در محل کارش شده بود.

دختر جوان به ماموران گفت: درحالی که گوشی موبایلم همیشه همراهم بوده فردی با شماره من به مدیر داخلی شرکت پیامک های عاشقانه فرستاده و این در حالی است که من این پیامک ها را ارسال نکردم و این ماجرا باعث بی آبرویی من در محل کارم شده است.

ماموران در این مرحله وارد عمل شدند و در تحقیقات مشخص شد که پیامک ها در ساعتی که راحله در محل کارش بوده از طریق گوشی موبایلش ارسال شده است و زن جوان در این مرحله برای تجسس های ویژه پیش روی ماموران قرار گرفت.

تیم پلیسی در تحقیق از زن جوان پی بردند که راحله از صبح که به محل کارش می رود گوشی موبایلش را داخل کشوی میز کارش می گذارد و تا زمان تعطیلی کار به گوشی اش دست نمی زند و حتی زمان هایی که برای انجام کارهای اداری که به دستور مدیر قسمت از محل کارش خارج می شود گوشی موبایلش را از داخل کشو بر نمی دارد.

در این مرحله ماموران به بررسی دوربین مداربسته محل کار راحله پرداختند و مشخص شد  هربار که زن جوان از اتاق کارش بیرون رفته مدیر قسمت وارد اتاق شده و پشت میز راحله می نشیند.

در ادامه همکارهای راحله نیز تایید کردند که گاهی اوقات که راحله برای انجام کار از اتاق خارج می شود مدیر قسمت لحظاتی را پشت میز راحله نشسته و قبل از آمدن زن جوان اتاق را ترک کرده است.

ماموران با توجه به مرموز بودن این سناریو احتمال دادند که مدیر قسمت با اطلاع از نبود راحله پشت میزش سراغ گوشی موبایلش رفته و اقدام به ارسال پیامک های عاشقانه برای مدیر داخلی شرکت کرده است و در این مرحله ساسان هدف بازجویی های ماموران قرار گرفت.

ساسان در همان ابتدا لب به اعتراف گشود و گفت: ۲۴ سال است که در این اداره مشغول به کار هستم اما راحله با وجود اینکه ۵ سال است در این قسمت مشغول به کار شده بارها از سوی مدیر داخلی مورد تشویق قرار گرفته است و به همین خاطر به آنها شک کردم و احتمال می دادم که آنها با هم رابطه پنهانی دارند و برای اثبات افکارم نقشه ای طراحی کردم.

وی افزود: چون می دانستم راحله در محل کار گوشی اش را داخل کشوی میز کارش قرار می دهد و به هیچ عنوان در ساعت کاری به سراغ گوشی اش نمی رود او را به بهانه کارهای اداری از اتاقش بیرون می کشاندم و سپس با سرعت خودم را به پشت میز زن جوان می رساندم.

وی افزود: در یک زمان کوتاه اقدام به ارسال پیامک های عاشقانه از گوشی راحله به مدیر داخلی اداره می کردم و سپس پیامک ارسالی را پاک می کردم تا زن جوان متوجه ماجرا نشود و هر روز منتظر بودم تا مدیر اداره جوابی در پیامک های ارسالی بفرستد تا شک ام به یقین تبدیل شود اما بی فایده بود.

در این مرحله راحله پس شکایت از مدیر مستقیم کارش استعفای خود را نوشت و به ماموران گفت: ماجرای پیامک های عاشقانه برای مدیر داخلی شرکت باعث بی آبرویی ام شده بود و حال که عامل ارسال این پیامک ها شناسایی شده به هیچ حاضر به رضایت نیستم و دیگر در آن اداره کار نخواهم کرد.

بنا به این گزارش، ساسان  پس از اعترافاتش با دستور بازپرس پرونده و با قرار وثیقه روانه زندان شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ