عزت الله پورقاز و آندو تیموریان در نقل و انتقالات پرسپولیس

0

پرسپولیس که احمد نوراللهی را به دلیل گذراندن خدمت مقدس سربازی در نیم فصل دوم در اختیار ندارد، به دنبال جذب یک هافبک دفاعی است، البته نه برای نشستن روی نیمکت، بلکه برای بازی کردن در ترکیب اصلی!

گزینه شماره یک برانکو برای این پست هم آندرانیک تیموریان است که سرمربی پرسپولیس قصد دارد او را به جمع شاگردانش اضافه کند و در ردیف دوم گزینه ها، نام عزت الله پورقاز را نوشته تا اگر تیموریان به هر دلیلی نیامد، پورقاز را به خدمت بگیرد.

گویا برانکو از عملکرد کمال کامیابی نیا راضی نیست و به همین دلیل می خواهد یک هافبک دفاعی قلدر که بازیسازی و تعویض منطقه بازی هم بلد باشد را به خدمت بگیرد.

برانکو اعتقاد دارد کمال مثل سابق با انرژی بازی نمی کند و دلیل اصلی نتایج اخیر پرسپولیس عملکرد نامتعادل او در خط هافبک است که به حریفان فرصت شوتزنی می دهد و هیچ کمکی به طراحی حمله در تیم نمی کند.

جالب است بدانید دوستان رسانه ای کمال به شکلی کاملا خودجوش (!) در حال فضاسازی علیه آندو هستند تا او را از همکاری با برانکو منصرف کنند اما به گفته یک منبع آگاه برانکو به آندو گفته: «با خیال راحت به پرسپولیس بیا چون تو مهره فیکس من هستی.»

با این حساب کمال هم نیم فصل دوم را از روی نیمکت شروع خواهد کرد.

عزت‌الله پورقاز (متولد ۱ فروردین ۱۳۶۶ – بندر ترکمن قد : ۱۸۵) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست مدافع برای باشگاه فوتبال استقلال خوزستان در لیگ برتر خلیج فارس توپ می‌زند.

از تیم‌هایی که وی در آن‌ها بازی کرده‌است می‌توان به ایرانجوان بوشهر و اتکا گلستان اشاره کرد.

وی در اردیبهشت ۱۳۹۴ توسط کارلوس کی‌روش به اردوی تمرینی تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد.

دروازه‌بانی در تیم ملی

در ۲۶ آبان ۹۴ تیم ملی ایران در مسابقات مقدماتی جام جهانی در مقابل تیم ملی گوام قرار گرفت. در دقیقه ۷۱، علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم ملی، با دریافت کارت قرمز مستقیم اخراج شد و به دلیل اتمام تعویض‌های ایران، عزت‌الله پورقاز درون دروازه ایستاد. این بازی در نهایت با نتیجهٔ ۰–۶ به نفع ایران به پایان رسید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ