ماجرای شلیک مرگبار در برابر دادگستری بابل چه بود؟ +عکس

0

این حادثه صبح دیروز هنگامی که داماد برای شکایت از برادرزنش راهی دادگستری شده بود اتفاق افتاد.

حدود ساعت ۹ صبح صدای شلیک گلوله در کوچه دادگستری شهرستان بابل همه را شوک زده کرد.همان موقع عده زیادی از مردمی که با شنیدن صدای گلوله بشدت متعجب و نگران شده بودند با عجله خود را به محل حادثه رساندند که ناگهان با پیکر بی‌جان مرد جوانی روبه‌روشدند که گلوله‌ای به سرش اصابت کرده بود. مردم حاضر، در چند متری محل حادثه مرد دیگری را دیدند که شوک زده وپریشان حال کناری ایستاده بود ویک اسلحه شکاری هم در دست داشت.پس از تماس مردم با پلیس، بلافاصله مأموران نیروی انتظامی در جریان ماجرا قرار گرفتند.

قتل خانوادگی حوادث واقعی حوادث بابل اخبار جنایی اخبار بابل

دقایقی بعد وقتی آنها خود را به محل حادثه رساندند متوجه شدند که فرد مجروح در همان نخستین لحظات وقوع حادثه بر اثر جراحات ناشی ازاصابت گلوله به کام مرگ فرو رفته است. بدین ترتیب مردی که سلاح در دست داشت وبشدت هم می‌گریست ازسوی پلیس بازداشت شد وبرای انجام تحقیقات به کلانتری انتقال یافت.

سرهنگ جعفری، رئیس پلیس بابل که بلافاصله نظارت بر پرونده را برعهده گرفته بود دراین باره گفت:عامل شلیک مرگبار مرد ۴۰سالــــه‌ای به نام حسین علی است که ۱۸ سال قبل با خواهر قربانی ۳۶ ساله که ابراهیم نام داشت ازدواج کرده ودوفرزند دارد. دربررسی‌ها مشخص شد از مدتی قبل اختلافاتی بین عامل قتل وهمسرش به وجود آمده بود که زن به حالت قهر خانه را ترک کرده وبه خانه والدینش رفته بود.به این ترتیب دامنه اختلاف زناشویی به دوخانواده کشیده بود.

ازسوی دیگر عامل قتل در بازجویی‌ها گفت:برادر زنم اجازه نمی‌داد همسرم سرخانه و زندگی‌مان برگردد که این اتفاق افتاد.بعد هم برای شکایت به دادسرا آمده بودم تا مشکل را حل کنم وهمسرم را به خانه برگرداندم که با برادرزنم روبه‌روشدم.بعد هم بین ما جرو بحث در گرفت و در نتیجه ازشدت عصبانیت اسلحه شکاری ام را از صندوق عقب خودروام در آورده وبه طرف برادر زنم نشانه رفتم.

متهم به قتل در بازجویی‌ها ادعا کرد که فقط قصد ترساندن برادرزنش را داشته اما ناگهان به طرف او شلیک شده است.با توجه به اظهارات مطرح شده ازسوی متهم، به دستور بازپرس دادسرای بابل تحقیقات درباره این جنایت آغاز شده وداماد به اتهام قتل در بازداشت بسر می‌برد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ