مهران مدیری مهمان ویژه‌ برنامه «مثبت یک» شبکه در شب یلدا

0
مهران مدیری که این شب‌ها برنامه گفت‌وگو محور «دورهمی» را برای شبکه نسیم تولید و پخش می‌کند، در شب یلدا مهمان شبکه‌ی دیگری می‌شود و با علی ضیا، مجری برنامه «مثبت یک» به گفت‌وگو می‌نشیند.

 در بلندترین شب سال، شبکه یک سیما با ویژه برنامه «مثبت یک» تلاش می‌کند لحظات خوش و بیادماندنی را برای شب‌نشینان یلدا فراهم کند. «مثبت یک» از ساعت ۲۳ سه شنبه به مدت سه ساعت با اجرای علی ضیا روی آنتن می‌رود.

به گفته افشین حسین‌خانی، تهیه‌کننده «مثبت یک» این برنامه مهمان‌محور، در باغ موزه هنر ایرانی و با دکوری زیبا اجرا می شود. ورزشکاران، هنرمندان سینما و تلویزیون و خوانندگان از مهمان خاص این برنامه هستند.

حسین‌خانی یادآور شد: تم برنامه شاد و مفرح و فضای امیدبخش خواهد داشت و اجرای زنده از سوی چند خواننده جوان در برنامه پیش بینی شده است.

تهیه‌کننده «فرمول یک» درخصوص ترکیب مهمانان ویژه برنامه شب یلدای شبکه یک اظهار کرد: حجت اشرف‌زاده خواننده، مهدی و هادی مهدوی‌کیا فوتبالیست‌های سابق پرسپولیس و تیم ملی و لیلا رجبی عضو تیم ملی پرتاب وزنه ایران به همراه همسرش پیمان رجبی مهمانان امشب مثبت یک هستند.

افشین حسین‌خانی ادامه داد: محسن بروفر دابسمش باز فضای مجازی که با ساخت دابسمش‌های فوتبالی مخصوصا بر روی صدای آقای علیفر گزارشگر فوتبال، سر و صدای زیادی در فضای مجازی به پا کرد به همراه سرهنگ علیرضا علیفر گزارشگر خوب فوتبال به برنامه مثبت یک دعوتند. اجرای برنامه نقالی‌خوانی شاهنامه توسط تعدادی از بچه‌ها از دیگر برنامه‌های شب یلدای مثبت یک خواهد بود.

«مثبت یک» به تهیه‌کنندگی افشین حسین‌خانی و اجرای علی ضیا کاری از گروه اجتماعی شبکه یک است که سه شنبه حوالی ساعت ۲۳ بصورت زنده به روی آنتن این شبکه می رود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ