آخرین جزییات و چگونگی دریافت وام ۳۵ میلیونی مسکن

0

به گزارش ساتین  به نقل از روابط عمومی بانک مسکن، محمد هاشم بت شکن گفت:‌ به منظور کمک به تامین مسکن زوج‌های جوان، سقف تسهیلات خرید برای هریک از زوجین که تاریخ وقوع عقد آنها از ۱۷ دیماه ۹۲ به بعد باشد، تا سقف مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال و جمعا مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال بر روی یک واحد مسکونی از محل اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن پرداخت می‌شود.

وی تصریح کرد:اعطای تسهیلات جعاله تعمیر و تکمیل واحد مسکونی از محل اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن نیز تا سقف مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال به ازای هر واحد مسکونی، افزایش یافته است.

وی به بازپرداخت تسهیلات اشاره کرد و اظهار داشت: دوره بازپرداخت وام خرید مسکن حداکثر تا ۱۲ سال و با نرخ ۱۵ درصد تعیین شده و بازپرداخت در مدت زمان کمتر از آن، با توافق بانک و مشتری امکان پذیر خواهد بود.

مدیر عامل بانک مسکن تصریح کرد: متقاضیان واجد شرایط سایر حساب‌های تعهدی بانک مسکن در صورت تمایل می‌توانند از سقف تسهیلات مسکن به صورت استفاده توامان از طریق تهیه اوراق گواهی حق تقدم، بهره‌مند شوند.

وی توضیح داد: سایر حساب‌های تعهدی مانند صندوق پس‌انداز خرید که متقاضیان (واجد شرایط) برای دریافت وام سپرده‌گذاری کرده‌اند نیز می‌توانند علاوه بر سقف مقرر قبلی ( ۲۰ میلیون تومانی) با خرید اوراق حق‌تقدم از مابه‌التقاوت ۱۵ میلیون تومانی تسهیلات نیز استفاده کنند.

بت شکن در خصوص نحوه بهره‌مند شدن مشتریان از تسهیلات خرید و ساخت یادآور شد: اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات، در تمامی شعب بانک مسکن در سراسر کشور و همچنین در فرابورس قابل عرضه به مشتریان است.

در حال حاضر قیمت اوراق گواهی حق تقدم برای هر ۵۰۰ هزار تومان تسهیلات مسکن بین ۳۷ تا ۴۰ هزار تومان تومان است. میانگین قیمت اوراق حق تقدم در آذرماه ۳۷ هزار و در آبان‌ماه ۳۸ هزار بوده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ