جزییات مسابقه «فامیلی» از شبکه تهران (پنج) +زمان پخش

0
حسین فردرو تهیه کننده مسابقه فامیلی در توضیح ساختار این مسابقه گفت: شرکت کنندگان در این مسابقه با همدیگر نسبت فامیلی دارند و این مسابقه تلاش می کند، این رابطه های فامیلی را به یکدیگر نزدیک کند. همه افراد خانواده و فامیل از پدربزرگ‌ها تا نوه‌ها می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.
فردرو اضافه کرد: این مسابقه بین دو فامیل برگزار می‌شود. هر فامیل یا برنده می‌شود و یا بازنده اما برنده می‌تواند به مرحله نهایی راه پیدا کند .
وی ادامه داد: مجریان این مسابقه جواد مولانیا، حسن ریوندی هستند که مسعود روشن پژوه در قسمت های بعدی به جمع مجریان اضافه می شود.

حضور هنرمندان و ورزشکاران در مسابقه فامیلی

فردرو در ادامه مصاحبه با اشاره به اینکه در این مسابقه ورزشکاران و هنرمندان نیز حضور دارند، اضافه کرد: هر هفته یک میهمان هنرمند یا سرشناس در بخش من کیستم با مسابقه همکارى می کند.
تهیه کننده مسابقه فامیلی با توضیح اینکه این مسابقه دارای پشتیبان از یک شرکت تولیدکننده فرش است، یادآور شد: بخشی از سوالات این مسابقه پیرامون صنعت فرش اختصاص دارد و سعی داریم به صورت نمادین این هنر ایرانی را تقویت کنیم. هنر منحصر بفرد ایران و جایگاه تاریخى و هنرى فرش ایران را هر ایرانى باید بداند.
وی ادامه داد: مطالب متنوع کاربردى و اجتماعى در قالب سوالات با الگویی مدرن پویا نمایی شده و که با ارائه مدلهاى متنوع نرم افزار و اپلیکیشن هاى جذاب رایانه اى براى برنامه طرح کرده اند و امید است که شیوه جدیدى نسبت به روش هاى کلاسیک و قدیمى خلق شود.

 زمان و ساعت پخش مسابقه فامیلی شبکه پنج

این تهیه‌کننده، مسابقه «فامیلی» را ۶۰ قسمت عنوان کرد که روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنج‌شنبه ساعت ۲۲ به روی آنتن شبکه پنج خواهد رفت.

منبع: فارس
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ