علت مرگ مریم ناصری ،پزشک جوان حین کار در رودسر +عکس

1

دکتر مریم ناصری متخصص جراحی عمومی و پزشک بیمارستان رودسر که سال قبل هم بعنوان پزشک نمونه انتخاب شده بودند، در حین کشیک در بیمارستان درگذشت. شاهدین صحنه سکته قلبی را احتمال مرگ وی می دانند.

مریم ناصری از جمله پزشکان طرح سهمیه زنان بود که چند ماه پیش بخاطر فوت پدر دچار فشار روحی بوده و از طرفی بدلیل تنهایی مادرش درخواست انتقالی به شهر خودش را داشته که معاونت درمان استان گیلان با انتقال وی به شهرش رشت مخالفت کردند.

سکته قلبی حوادث واقعی حوادث گیلان اخبار رودسر

بررسی آخرین پیامهای وی در تلگرام به دوستانش نشان می دهد وی در مورد تعهد سهمیه زنان که ابتدا چهار ساله بوده و سپس ۱۲ساله شده است ناراحت بوده و اعلام کرده بوده که به دلیل فشار روحی و شرایط سخت دوری از خانواده و عدم همکاری مسوولین ،طرح سهمیه زنان را رها خواهد کرد و و ادامه کار نمی دهد.

تحقیقات در مورد علت مرگ او که در زمان شیفت کاری او در پاویون پزشکان بیمارستان رودسر اتفاق افتاده ادامه دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. جعفر صابری می گوید

    صحبت من با آقای دکتر هاشمی وزیر محترم بهداشت و درمان است. بنظر جنابعالی یک پزشک که بعلت مشکلات خانوادگی خود در شرایط روحی مناسبی نبوده است علیرغم انجام تعهد طرح خود سماجت آقای معاونت درمان استان گیلان با عدم موافقت با انتقال وی به شهرش (رشت) خدمت به مردم رودسر بوده است؟ اگر پاسخ به این سوال مثبت با شد مسئول مرگ پزشک جوان و متخصص مرحومه مریم ناصری که بارها با طرح مشکلاتش برای مسئولین اداره درمان استان گیلان و درخواست انتقال به رشت چه کسی می باشد؟ آیا با مرگ ایشان و از دست دادن یک متخصص و داغدار نمودن خانواده ای که جدیا بدلیل از دست دادن پدر آنمرحومه غم آنرا فراموش نکرده بودند،کمک پزشکی بمردم رودسر شد؟ آن معا ونت محترم و جنابعالی لحظه ای خودتان را جای خانواده داغدار این مرحومه بگذارید. حال چه احساسی دارید هنوز هم فکر می کنید تصمیم گیری درستی کرده اید؟