بیوگرافی حمید رضا طاهرخانی ، جوانترین ستاره پرسپولیس

1

پرسپولیس جوانترین بازیکن خود در تاریخ فوتبال کشور را رو کرد. این بازیکن ۱۷ سال و ۹ ماه دارد. در تاریخ پرسپولیس در لیگ برتر جوان تر از حمیدرضا طاهرخانی نداشته ایم.

در تاریخ فوتبال باشگاهی در کشورمان بازیکنانی مثل مهدوی کیا، محمد رضا زادمهر، احسان خرسندی، مهرداد اولادی و… کمترین سن و سال را در زمان حضور اولیه در پرسپولیس داشته اند.

مبلغ قرارداد بازیکنان پرسپولیس بیوگرافی حمیدرضا طاهرخانی اسامی بازیکنان پرسپولیس اخبار فوری پرسپولیس
حمیدرضا طاهرخانی ۱۷ سال و۸ ماه و۲۸ روز سن داشته و در دربی امسال امیدها برای پرسپولیس ۲ گل به استقلال زده است.

طاهر خانی با نظر برانکو در حالی به ترکیب پرسپولیس اضافه شد که پرسپولیس امسال جوانانی آینده دار مثل علی پور، درویش وند، حامد آقایی، علوان زاده و کرملا چعب را هم دارد.

پرسپولیس در روزی که طارمی برایش رکورددار گلزنی در لیگ برتر شد جوانترین بازیکنش در تاریخ لیگ برتر را هم به میدان فرستاد.

حمیدرضا طاهرخانی در حال حاضر امیدواری‌های زیادی را در مورد خودش به وجود آورده است. این بازیکن متولد سال۷۸ است، اصالت تاکستانی دارد، از بچگی پرسپولیسی بوده و بعد از انجام یک بازی دوستانه با جوانان پرسپولیس، مورد توجه مسوولان این باشگاه قرار گرفته است.

طاهرخانی البته پارسال عضو باشگاه راه‌آهن بود و قراردادی ۲۰میلیون تومانی با این تیم بست. نکته جالب در مورد او این است که در فصل اول حضورش در جوانان پرسپولیس، در دو داربی رفت و برگشت سه بار دروازه استقلال را باز کرد و در فوتبال پایه اسم و رسمی برای خودش به هم زد. او حالا با دستور برانکو به تمرینات تیم بزرگسالان اضافه شده و این اتفاق می‌تواند نوید روزهای خوبی را برایش بدهد. در این میان اما یک دغدغه جدی وجود دارد؛ برخی از هواداران پرسپولیس نگران آن هستند که با او هم مثل طارمی در ابتدای راه قراردادی کوتاه‌مدت و ناشیانه بسته شود و این بازیکن بعد از کسب شهرت، در موقعیت خوبی برای ترک تیم قرار بگیرد. هنوز هیچکس متوجه نشده چطور باشگاه پرسپولیس در ابتدای لیگ چهاردهم تنها قراردادی دو ساله (آن هم از نوع مشروط!) با طارمی بست تا این بازیکن هم پارسال و هم امسال در آستانه ترک باشگاه قرار بگیرد. به هر حال مورد طارمی باید برای پرسپولیسی‌ها درس عبرتی باشد تا آنها هر وقت در مورد طاهرخانی یا سایر استعدادهای جوان به جمع‌بندی قطعی رسیدند، با آنها فقط قراردادهای بلندمدت ببندند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. پریسا می گوید

    با اجازتون این حامد اقایی هست.