جزئیات قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی

1

شرایط ثبت نام بیمه تکمیلی تامین اجتماعی ، بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ ، بیمه تکمیلی تامین اجتماعی چیست

مدیرعامل بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ از تمدید قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی با آتیه سازان حافظ برای یکسال دیگر خبر داد.

مرتضی ادیانی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: نرخ حق بیمه در قرارداد جدید از ۲۸ هزار و ۲۰۰ تومان به ۳۲ هزار و ۲۰۰ تومان افزایش یافته که متناسب با نرخ تورم تعیین شده است.

وی درباره تعهدات جدید بیمه تکمیلی برای بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: سقف تعهدات در قرارداد جدید افزایش یافته است. به عنوان مثال  سقف تعهد بیمه برای خدمات تخصصی به  ۱۰ میلیون تومان و برای خدمات فوق تخصصی به ۱۲ میلیون تومان رسیده و برخی خدمات برای بیماران صعب العلاج و سرطانی نیز تحت پوشش در آمده است.

مدیرعامل بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ در پایان به همکاری سه ساله این شرکت با کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی اشاره کرد و افزود: قرارداد ما با تامین اجتماعی تا ۳۰ آبان ماه بود که برای یکسال دیگر تمدید شد.

اصغر  بیات،  رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی نیز  در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تمدید قرارداد با بیمه آتیه سازان حافظ اظهار کرد:  حق بیمه تکمیلی امسال به ازای هر نفر به ۳۲ هزار و ۲۰۰ تومان افزایش یافته است که ۳۰۰۰ تومان آن را سازمان تامین اجتماعی تقبل می‌کند و ۲۹ هزار و ۲۰۰ تومان را بازنشسته می‌پردازد.

وی افزود: مبلغ ماهانه بیمه عمر نیز  ۳۵۸۰ تومان است. در واقع اگر بازنشسته‌ای علاوه بر بیمه تکمیلی، بیمه عمر هم داشته باشد ماهانه ۳۲ هزار و ۷۸۰ تومان از فیش حقوقی‌اش در هر ماه کسر خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. علی حقوقی می گوید

    سلام،میخواهم فرزندم را به لیست بیمه تکمیلی خودم اضافه کنم .نحوه نجام وثبت نام درسایت چگونه است.آدرس سایت چیست