سفیر ایران در فیلیپین واسطه واردات لوازم آرایش می‌شود!

0

تارنمای روزنامه «مانیلا استاندارد» به نقل از «محمد تنهایی» سفیر ایران در فیلیپین نوشت: مواد آرایشی از جمله محصولاتی هستند که درخواست گسترده‌ای برای آنها وجود دارد.

وی با معرفی ایران به عنوان یک بازار بالقوه وسیع برای محصولات فیلیپینی گفت که اگر آنها بتوانند بر تصورات غلط خود در مورد ایران فائق آیند، فرصت‌های تجاری و صادراتی گسترده‌ای منتظر شرکت‌های فیلیپینی در ایران است.
تنهایی در سمیناری در مورد مقاصد جدید برای محصولات فیلیپینی که توسط کمیته بازاریابی سازمان تجارت فیلیپین برگزار شد، گفت: مواد آرایشی از جمله محصولاتی هستند که درخواست گسترده‌ای برای آنها وجود دارد.
 قیمت لوازم آرایشی سفیر ایران کیست ایران و فیلیپین اخبار فیلیپین اخبار بدون سانسور سیاسی

وی افزود: ایران یکی از اصلی‌ترین مقاصد لوازم آرایشی در حوزه خلیج فارس است. لوازم آرایشی می‌تواند شروع مناسبی برای صادرکنندگان فیلیپینی برای ورود به بازار ایران باشد.
«مانیلا استاندارد» به نقل از انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران و همچنین واردکنندگان عطر نوشت: ایران از مجموع ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار بازار لوازم آرایشی و بهداشتی خاورمیانه حدود دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون دلار را به خود اختصاص می‌دهد که با این رقم پس از عربستان در جایگاه دوم منطقه خاورمیانه قرار دارد.
سفیر ایران همچنین به کمک‌های خود به یک شرکت فیلیپینی ساخت لوازم آرایشی برای ورود به ایران جهت شناخت بازار اشاره کرد و گفت که این شرکت فرصت‌های تجاری فراوان در ایران را تایید کرده است.
«تنهایی» خاطرنشان کرد: یک «اشتیاق بسیار قوی» برای انواع مدهایی از قبیل لباس‌های مردان، زنان و کودکان که تجار فیلیپینی می‌توانند برآورده سازند در این بازار وجود دارد که با توجه به لغو تحریم‌ها علیه ایران می‌توان از آن استفاده کرد.
سفیر ایران در فیلیپین خاطرنشان کرد: مزیت‌های زیادی برای انجام تجارت با ایران چه در زمینه واردات، صادرات و یا ایجاد سرمایه‌گذاری مشترک وجود دارد.
بر اساس این گزارش، ایران دارای تخصص زیادی در فناوری است و متمایل به تبادل دانش در تولید مواد دارویی و مصالح ساختمانی مانند سیمان است.
منبع : مشرق
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ