دام زن تهرانی برای رهایی از تجاوز جوان افغانی +عکس

3

جوان افغانی شیطان صفت که اقدام به ازار و اذیت زنان پایتخت می کرد، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.
خانمی با مراجعه به کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد به مأمورین اعلام کرد که در ساعت ۰۴:۳۰ شخصی ناشناس وارد منزل ایشان شده و با تهدید به مرگ او را مورد آزار و اذیت قرار داده است. پرونده در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ:با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع “آزار و اذیت جنسی” و به دستور شعبه ۵ دادگاه کیفری یک استان تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. اظهارات شاکی پرونده:شاکی پرونده پس از حضور در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت:“ساعت ۰۴:۳۰ مورخه ۱۵/۰۵/۱۳۹۵ فرد ناشناسی از طریق راهرو و پس از تخریب توری پنجره وارد ساختمان شد و به من که در اتاق خواب در حال استراحت بودم حمله ور شد؛ او دهانم را محکم گرفت و تهدید کرد که اگر جیغ کشیده و یا درخواست کمک نمایم مرا خواهد کشت و در ادامه با تهدید، مرا مورد آزار و اذیت قرار داد”. شاکی پرونده در ادامه اظهاراتش با بیان این موضوع که چند روز پیش از طرح شکایت نیز به همین شیوه و شگرد و توسط همین شخص مورد آزار و اذیت قرار گرفته، به کارآگاهان گفت:“در ساعت ۰۱:۰۰ یازدهم مرداد ماه نیز ، زمانیکه در حال استراحت بودم توسط همین فرد ناشناس و دقیقا به همین شیوه و شگرد ( تهدید به کشته شدن ) مورد آزار و اذیت قرار گرفتم”. دستگیری متهم:با توجه به حساسیت پرونده، تیم ویژه برای پیگیری پرونده و شناسایی و دستگیری فرد ناشناس در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ تشکیل شد.

عکس تجاوز جنسی حوادث تهران تجاوز جنسی در تهران تجاوز جنسی به زن افغانی در ایران

عکس جوان افغانی متهم به آزار و اذیت زنان پایتخت

تکرار رفتار بی شرمانه جوان افغانی در خانه زن تنها

با توجه به اظهارات شاکی پرونده مبنی بر اینکه فرد ناشناس در یک مقطع زمانی چند روزه، دو بار به محل سکونتش آمده و این احتمال وجود دارد که مجددا و برای بار سوم دست به این اقدام بزند، لذا مراقبت نامحسوس از محل سکونت شاکی پرونده در دستور کار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. پس از چند شبانه روز مراقبت پلیسی و نامحسوس از محل سکونت شاکیه، کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی در ساعت ۰۳:۰۰ بامداد مورخه ۲۱/۰۵/۱۳۹۵ فردی را مشاهده کردند که از روی دیوار منزل شاکیه بالا رفته و وارد حیاط خانه شد؛ این شخص پس از ورود به داخل حیاط ، به سمت ورودی ساختمان حرکت می کند که در آنجا متوجه حضور کارآگاهان در داخل حیاط می شود ؛ فرد ناشناس اقدام به فرار می کند اما قبل از هرگونه اقدامی جهت متواری شدن از محل، با سرعت عمل کارآگاهان دستگیر می شود. این شخص، پس از دستگیری بلافاصله توسط شاکی پرونده مورد شناسایی قرار گرفت و جهت انجام تحقیقات به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

اعترافات جوان افغانی به آزار و اذیت زن تهرانی

متهم “حامد . ک” (۲۴ ساله – تبعه افغانستان ) در همان تحقیقات اولیه صراحتا به دو فقره آزار و اذیت همراه با تهدید شاکیه اعتراف و به کارآگاهان گفت:“حدودا دو هفته پیش، به صورت غیرقانونی و قاچاق از افغانستان وارد ایران شدم ؛ در طول این مدت بیکار بودم و شب ها در پارک می خوابیدم. چند روز پیش در حال پرسه زنی در آن منطقه (منطقه یوسف آباد) بودم که دیدم درب خانه ای باز است؛ وارد ساختمان شدم و به طبقه دوم رفتم؛ پس از ورود به داخل خانه؛ شاکیه را تنها در خانه دیدم؛ به سمت او حمله ور شده، گلویش را گرفته و به او گفتم:“اگر صدایت در بیاید، تو را خواهم کشت” و سپس به وی… و از آنجا متواری شدم. چند روز بعد مجددا به آن خانه رفتم؛ اینبار درب حیاط قفل بود؛ از بالای در وارد حیاط شدم؛ نردبانی را از داخل اتاقکی که داخل حیاط بود برداشتم و آنرا زیر پنجره کوچک طبقه دوم ساختمان گذاشتم. از نردبان بالا رفتم؛ توری پنجره را پاره کرده و وارد ساختمان شدم؛ [شاکیه] روی تخت خوابیده بود؛ مجددا به سمت او حمله ور شده و گلویش را محکم گرفتم و… . امشب نیز قصد تکرار همان کار را داشتم؛ از روی دیوار وارد حیاط شدم اما اینبار پس از ورود به داخل حیاط متوجه حضور دو نفر شدم؛ قصد فرار داشتم که دستگیر شدم”. سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت:“در ادامه رسیدگی به این پرونده و به جهت شناسایی سایر جرایم ارتکابی مشابه، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی مقام محترم قضایی دادگاه کیفری یک استان تهران صادر شده است؛ لذا از کلیه شکات احتمالی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت می شود تا جهت طرح و پیگیری شکایات خود به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه نمایند و اطمینان داشته باشند که هویت و اظهارات آنها نزد پلیس کاملا محرمانه و محفوظ می باشد”.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 3 )
  1. علی می گوید

    وقتی چنین جانیی ثابت میشه که جنایت کار هست دیگه چه نیازی به شناسایی بیشتر حس میشه
    چنین موجودی رو باید به اشد مجازات رسوند.

  2. علی می گوید

    سلام
    ۸سال جنگیدیم که کسی به آب وخاک وناموسمون تجاوزنکنه…پیروجوان،زن ومرد،بزرگ وکوچیک ت این جنگ شهیدشدن
    ولی الان وراحت ازکشورافغانستان میان توکشورمون وجزآب وخاک،،،به ناموسمون تجاوزمیکنن وراحت دارن زندگی میکنن
    حتی من افغانیهایی میشناسم که ازمن بهترزندگی میکنن
    پدرسگاازکشورشون دفاع نمیکنن،،،مثل ایران وایرانی
    توکشورخودم بهم زورمیگه
    چیزیم بگی محکومی…خخخخخخ

    عجب کشوری

    1. اریا مهر می گوید

      داداشا باید خودمون تصمیم بگیریم که چ کار کنیم نه اینکه منتظر باشیم دولت چکار میکنه ما یاسوجی ها افغانی هارو میگیریم میزنیم لختشون میکنیم بعد ولشون میکنیم حتی مورد داشتیم از صب تا عصر واسمون کار کردن بعد اومدن واسه مزدشون ما جیبشونو خالی کردیم و ولشون کردیم اگر کل مردم ایران اینکارو با افغانی ها بکنن دیگه جرات نمیکنن بیان تو ایران و واسه ما اریایی ها شاخ بشن