مادر فلور نظری درگذشت + عکس

0

فلور نظری عزادار شد

فلور نظری ، بازیگر ایرانی سینما ، تئاتر و تلویزیون است. این بازیگر کشورمان به تازگی مادرش را از دست داده و در اینستاگرام از بسیاری از همکارانش که در این روزها کنارش بودند تشکر کرد.

همسر فلور نظری خانواده بازیگران بیوگرافی فلور نظری اینستاگرام فلور نظری

خداوندا چطور طاقت بیارم
مادرم ، ای خدا می مردم و به زبونم نمیومد
مادرم رفت ?بمیرم چقققققدر جنگیدى با سرطان بمیرم ?منه بیچاره چققققققدر دورم ازت. و چقققققدر باید طاقت بیارم تا بیام و بهت برسم .

همسر فلور نظری خانواده بازیگران بیوگرافی فلور نظری اینستاگرام فلور نظری

عکس فاطمه علیزاده مادر فلور نظری

فلور نظری با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت:

«جای خالی مادر با اقیانوسی از اشک هم پر نخواهد شد. می خواستم تشکر کنم از همه ی دوستانی که این مدت با پیامها و تماسهای تلفنی و حضورشون در مسجد کنارم بودند و همچنین با کلامشون مرحم دل دردمندم، تشکر ویژه دارم از همه ی همکاران و دوستان و رفقای عزیزم که در مراسم حضور پیدا کردند با همه ی مشکلاتی که داشتند آمدند و برای من و خانواده ام بسیار ارزشمند بود و هست همکاران عزیزم:رزیتا غفاری نازنین مهوش وقاری نازنین شیرین بینا نازنین مرجانه گلچین نازنین گلناز خالصی نازنین فریبا نادری نازنین سارا منجزی نازنین مهکامه کاشف نازنین پریسا رضایی نازنین و سانازسماواتی نازنین و جمع زیادی از همکاران دیگر از همه ی شما که در روزهای سخت کنارم بودید و هستید تشکر می کنم امیدوارم خودتون و عزیزانتون در پناه خدا سلامت باشید. یا حق. ششم دی ماه نود و پنج»

همسر فلور نظری خانواده بازیگران بیوگرافی فلور نظری اینستاگرام فلور نظری

درگذشت مادر فلور نظری

instagram felor_nazarii

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ