یک جراحی زیبایی عجیب و غریب در انگلیس جنجالی شد +عکس

0

بازهم جراحی زیبایی جدید در کشورهای غربی جنجال به پا کرده و آن تزریق بوتاکس و پرکننده های شیمیایی به پاشنه و کف پا است تا خانم ها برای ساعات طولانی بتوانند بدون درد کفش پاشنه بلند به پا کنند.

از اول سال میلادی جدید تا به حال بیش از ۲۰۰ زن در کشور انگلستان به کلینیک های تزریق بوتاکس پا مراجعه کرده و درخواست تزریق داده اند، به گفته کارشناسان این زنان اغلب در رده سنی ۴۵ الی ۶۰ سال قرار دارند و از طرفداران پوشیدن کفش های پاشنه بلند برای ساعت های طولانی در طول روز هستند.

کارشناسان هشدارمی دهند این تغییر غیر عادی در پا می تواند خطرناک باشد و باعث ناتوانی در حفظ تعادل و آسیب دیدگی خانم ها شود.

عکس جراحی زیبایی زندگی در انگلیس زندگی در اروپا انواع جراحی زیبایی اخبار انگلیس

جراحی زیبایی تزریق بوتاکس و پرکننده های شیمیایی به پاشنه و کف پا

براساس تحقیقات همزمان با افزایش سن عضلات تحلیل پیدا می کنند و بافت چربی و محافظ استخوان ها و مفاصل از بین می رود و به همین دلیل خانم های سالمند نمی توانند کفش پاشنه بلند پا کنند و یا اغلب دچار پا درد هستند.

در این روش از پرکننده اسید هیالورونیک برای پر کردن فواصل خالی بین عضلات و چربی بدن استفاده می شود و ازبوتاکس برای جلوگیری از تعریق پا و تورم استفاده می شود.

کارشناسان هنوز به طور دقیق نمی توانند اعلام کنند که این روش درمانی برای مراجعین بی خطر است یا خیر، با وجود هشدار های پزشکان در خصوص مضر بودن پوشیدن کفش های پاشنه بلند برای مدت طولانی توسط خانم ها و بروز مشکلاتی چون میخچه، کشیدگی روبات پا و حتی افتادن و شکستگی دست و پا میلیون ها زن هر روزه از این نوع کفش ها استفاده می کنند و هنگام پیری با مشکلات متعددی مواجه می شوند ولی متاسفانه پشیمانی سودی ندارد.

عجیب ترین جراحی زیبایی در جهان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ