صحبت های کوبنده و باور نکردنی جواد نکونام با قلعه نویی!

0

به گزارش ساتین به نقل از جام ،جواد نکونام در گفت و گو با برنامه ۹۰ در خصوص جدایی اش از استقلال گفت:شب گذشته جلسه ای با فتح الله زاده داشتم و قرار بود دو روز پیش با قلعه نویی در مورد من حرف بزنند.وی افزود:امروز خیلی راحت به من گفتند می توانی جدا شوی و وقتی من دیدم اینگونه راحت خواهان رفتن من هستند خود من هم تصمیم گرفتم از استقلال بروم.اصلا انتظار نداشتم اینقدر راحت به من بگویند برو ولی فتح الله زاده الان حرف هایی می زند که شاید اگر در جلسه شب گذشته مطرح می شد قضیه فرق می کرد.

نکونام در ادامه افزود:من دوست نداشتم از استقلال بروم،مثلا منتظری وقتی از استقلال رفت دیدید که از چه القابی در مورد این بازیکن استفاده کردند و حتما لیاقت این را داشت که این لقب ها به او داده شود ولی در مورد من خیلی راحت گفته اند که می تواند برود.

کاپیتان تیم ملی خاطر نشان کرد:نمی دانم صحبت قلعه نویی چه بوده ولی احساس می کنم شاید یکی دو نفر این وسط حرف ها را جا به جا منتقل می کنند.

وی در خصوص اینکه چه قدر احتمال دارد از استقلال جدا شود گفت: امروز همه چیز را نوشتیم ولی من از فتح الله زاده گله دارم که صحبت های امشب را چرا در جلسه امروز عصر نگفت. حالا هم بگویم در قراردادم این بند وجود دارد که با پرداخت ۱۰۰ هزار دلار می توانم قراردادم را فسخ کنم.

نکونام تاکید کرد: یک نفر این وسط صحبت ها را به فتح الله زاده و قلعه نویی بد منتقل کرده و جالب است که فتح الله زاده مدعی است که مخالف رفتن من است اما امروز خیلی راحت و مشخص به من گفتند که می توانی منافع باشگاه را در نظر بگیری و بروی.

وی در پایان در خصوص اینکه به کدام تیم می رود گفت: مگر این موضوع مهم است؟ اگر مهم بود که امروز خیلی راحت با این موضوع برخودر نمی کردند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ