بازیگران سریال شکوه یک زندگی +زمان پخش و خلاصه داستان

0

سریال «شکوه یک زندگی» به تهیه کنندگی امیر عباس کنی و کارگردانی رضا بهشتی تکریم همسران شهدای جاویدالاثر که با استقامت و امیدواری ‌ سال ها به تنهایی بار زندگی خود و فرزندانشان را به دوش کشیده اند را محور اصلی خود قرار داده است.

قصه‌ این مجموعه در فضای دهه ۶۰ و در یکی از روستاهای استان مازندران روایت می شود. افزون بر این بخش عمده ای از داستان متعلق به دوران دفاع مقدس به‌ویژه عملیات خیبر بوده که در شهرک سینمایی دفاع مقدس فیلمبرداری شده است.

نسخه اولیه فیلمنامه این مجموعه به قلم شعله شریعتی نوشته شده و مرجان اشرفی زاده، فیلمنامه نهایی را به نگارش درآورده است. در خلاصه این سریال ۱۸ قسمتی آمده است؛ نارگل زنی بیست و پنج ساله و باردار به همراه سه فرزند در انتظار بازگشت همسرش (یحیی) از جبهه های جنگ است …

ساعت پخش و تکرار شکوه یک زندگی

سریال «شکوه یک زندگی» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۲۱:۳۰ پخش می شود و بازپخش آن ۱:۰۰ بامداد، ۱۲:۰۰ و ۱۶:۱۵ خواهد بود.

سریال شبکه دو جدول پخش شبکه دو بیوگرافی مریم کاظمی بیوگرافی الهام جعفرنژاد بازیگران سریال شکوه یک زندگی
روایت «شکوه یک زندگی» به کارگردانی رضا بهشتی و تهیه‌کنندگی امیرعباس کنی در فضای سالهای ۱۳۴۶ تا ۱۳۶۲ در سه مقطع زمانی آغاز شده و پیگیری خواهد شد .
گروه سازنده پس از سپری شدن روزهای تولیدی در آذرماه ، در این روزها وارد خانه ی پدری نارگل در روستا و در سال ۴۶ رسیده است . زمانی که نارگل تنها ۱۰ سال دارد و مادرش از دنیا رفته و تنها دختر ناصر خان احساس تنهایی میکند و بسیار غمگین است .
ناصرخان که نقش او را عبدالرضا اکبری ایفا میکند در پی ایجاد آرامش و تقویت روحیه‌ی امید به زندگی و آینده ، برای تنها دخترش نارگل است . از طرفی شهلا (مریم کاظمی) و شهروز (مزدک رستمی) خواهر و برادری که مورد مهر ناصرخان قراردارند ، فرصتی پیدا کرده اند تا در این دوره و با توجه به تنهایی و غم نارگل ، به ناصرخان و زندگی او ، بیش از پیش نزدیک شوند .
در این لوکیشن که حدود ۱۰ روز تصویربرداری پیش بینی شده روایت سالهای ۴۶ و ۵۶ به تصویر کشیده خواهد شد . ۱۰ سالگی نارگل و ۱۸ سالگی او که بعدها با شکل گیری عشق نارگل به یحیی ( حسام محمودی – معلم روستا ) و رقابت شهروز (مزدک رستمی ) برای تصاحب نارگل و نزدیکی بیشتر به ناصرخان ، تداوم خواهد یافت .

سریال شبکه دو جدول پخش شبکه دو بیوگرافی مریم کاظمی بیوگرافی الهام جعفرنژاد بازیگران سریال شکوه یک زندگی

بازیگران سریال شکوه یک زندگی و نقش هایشان

بیتا سحر خیز (نارگل) ، نازنین فراهانی (حلما)، عبدالرضا اکبری (ناصر)، مریم کاظمی (شهلا)، حسام محمودی(یحیی)، مزدک رستمی(شهروز)، سوگل طهماسبی(وارش) ، کوروش سلیمانی (علی) ، الهام جعفرنژاد (نجمه )، طوفان مهردادیان(بهرام عمو) ، مینا نوروزی فر، ساقی زینتی، مهری آل آقا و تعدادی دیگر بازیگران استانی مازندران امیر بابازاده در نقش عباس، سید حسن حسینی، نیلوفر غلامی، سید ابراهیم عمادی، سعدالله ولی زاده، رجبعلی بریمانی، منوچهر عموزاد، امیر قلی پور، محمدجواد رحمانی آلاشتی، ماهروز نژادی، حمیدرضا بختو، برهام اخلاقی، ایمان توکل به ایفای نقش می‌پردازند.

سریال شبکه دو جدول پخش شبکه دو بیوگرافی مریم کاظمی بیوگرافی الهام جعفرنژاد بازیگران سریال شکوه یک زندگی

نویسنده فیلمنامه اولیه: شعله شریعتی

نویسنده فیلمنامه نهایی: مرجان اشرفی زاده

تهیه کننده: امیرعباس کنی

کارگردان : رضا بهشتی

مجری طرح: مسعودانتظاری

دستیاریکم و مدیر برنامه ریزی: بهرام ملکی علوی

دستیار کارگردان: محمد عزیزی

طراح صحنه و لباس: علی مربی

طراح چهره پردازی: مهرداد قلی پور

مدیر صدابرداری: عبدالرضا حیدری

مدیرتصویربرداری: عبدالله عبدی نسب

مدیر تولید: محمد ریحان صفت

تدوین:  حامد حسینی

ساخت موسیقی: امیر رجبی

گروه برنامه ساز: گروه فیلم و سریال

تاریخ شروع پخش: ۹۶/۰۶/۲۵

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ